“Roly Poly” musical-д тоглосноор Soyeon-ы мөрөөдөл биелсэн (Архив)


Ахиад л архив мэдээ хэхэ. Интернэт ухаал байвал олдоод л байх юм шиг байна хэхэх😛

Soyeon анх удаагаа мюзикалд тоглосон билээ.

1-сарын 4-ны мюзикалын хэвлэлийн бага хурал дээр Суён “Би өөрсдийн дуу ‘Roly Poly’-гоор фенүүддээ их хүчтэй сэтгэгдэл төрүүлэн хүндлэл хүртсэн бас одоо мюзикалаа олон түмэнд харуулах гэж байна. Би шийдэмгийгээр хамгийн сайнаараа хийнэ, би үүрэг хариуцлагын маш хүчтэй мэдрэмжийг мэдэрч байна.”

“Би Театр болон урлагын сургуульд сурч байхаасаа л хойш үргэлж мюзикал сонирхдог байсан.” тэр үргэлжлүүлэн “Би үүн шиг өргөн хүрээг хамарсан төслийн нэг хэсэг байхыг мөрөөддөг байсан.”

“Би одоо болтол rookie гэдгээ мэднээ бас би маш их зүйл сурч байгаа. Би үүнээс их санаа зовсон учир нь ахмадууддаа маш их төвөг болохвы гэж.” тэр нэмж “Би тэдэнд хүндрэл учруулахгүйгээр хичээнгүйлэн ажиллах болно.” гэжээ

Мюзикалын фенкам-уудыг харахад Суён маань их сайн байсан. Одоо хурдан киноных нь зураг авалт эхлээсэй. Ахиад битгий “Don’t cry mommy” шиг цуцлагдчихаасай. Хэрвээ “Don’t cry mommy” дээр тоглосон бол одоо “Haeundae Lovers” 2 дахь кино нь байх байсан шд. За за юу ч гэсэн “Haeundae Lovers”-ыг хүлээж байя🙂

Хариу үлдээх

