Soyeon-ы Bntnews-т өгсөн ярилцлага: “Шинэ гишүүддээ санаа зовохгүй байна”


Саяхан ‘Round and Round’ дууг дахин шинэчилж T-ara гаргасаны дараа бүх насны хамтлагынхны фенүүдийг ахин нэг удаа өөрсддөө татсан. Хөгжим нь зөвхөн хүчирхэг байсангүй, тэдний performance-ууд болон хувцасны загвар нь тэдэнд хайр хүндэтгэлийг хүлээлгэж олон хүмүүсийн сонирхолыг татсан. Тэдний Япон дахь үйл ажиллагаанууд дууссаны дараа, тэд шинэ цомог болон аялан тоглолтынхоо ажилд ороод байгаа, BNT News Soyeon-той хамт түүний завгүй цагийн хуваарийнх нь дундуур ийм ярилцлага хийжээ.

Тэр завгүй болов ч, ахлагч ‘Soyeon’ гишүүдийнхээ ардаас нь харж, өөрийн шийдмэг стиль ээ үзүүлсээр байгаа. Ярилцлагын турш, түүний сэргэлэн цовоо зан ааш гарч ирсэн.

Тэр хамгийн анх хэзээ дуучин болохыг хүссэн бэ? “Би 5-н настайгаасаа хойш дуучин болохыг хүсдэг байсан. Би Park Nam Jung болон Ang Soo Kyung нарыг хараад дуучин болох мөрөөдөлтэй болсон. Би 5хан настай байсан боловч, Би Park Nam Jung-ыг харчихаад ээжээсээ тоглолтыг нь үзүүлээч гэж гуйж байсан. Би энэ дурсамжийг одоо болтол сайн санаж байна. “

Түүний дуучин болох зорилго юу байсан бэ? мөн маш хайр хүндэтгэлийг хэрхэн хүлээж авах байсан бэ? “Би Uhm Jung Hwa шиг болохыг хүсдэг, тайзан дээр гэрэлтсэн entertainer болохыг” гэж тэр шийдэмгий хэлжээ.

“Шинэ гишүүдтэйгээ таарч байна уу? Санаа зовохгүй байгаа~”

T-ara-д шинэ гишүүд нэмэгдээд саяхан интернетэд халуухан сэдэв болсон. Шинэ гишүүдийг юу гэж бодож байна? “Тэд маш хөөрхөн. 8дахь гишүүн ‘Areum’ ихэнх цагаа бэлтгэл хийж өнгөрүүлж байгаа ба түүнийг ”Practice-holic” гэж хочилдог болсон. Тиймээс түүнийг тайзан дээрх performance-д би санаа зовохгүй байна. Хамгийн залуу гишүүн, 14 настай ‘Dani’ надад яг л өхөөрдөм бяцхан дүү шиг минь л байдаг. Үнэн хэрэг дээрээ би түүнээс маш их өршөөлийг мэдэрдэг. Шинэлэг бас цоглог хөгжим түүний насанд илүү их тохирно, гэвч T-ara-гын өнгө аяс үүнээс маш өөр. Намайг уучлаарай. Бид түүнийг маш сайн сэтгэл хангалуун байлгах болно”

“14 настай Dani хамтлагт тохирч чадах уу?” гэж маш олон netizen-чүүд саяхан асууж байсан. “Бид эхлээд үүнд санаа зовж байсан. Бидний хооронд нилээдгүй их насны зөрөө байгаа гэхдээ, бүгдээс илүү, хамтдаа амьдарч бид дотно байж туслах болно. Тиймээс, бид танихгүй хүмүүс шиг байхгүйн тулд маш их чармайж байгаа. Одоо, би санаа зовохгүй байна” гэж тэр хэлжээ, хамгийн залуу гишүүний хувьд баяртай байгаагаа хэллээ.

Халуун дулаан сэтгэлтэй сэтгэл булаам ахлагч

Сурвалжлагч “Та үнэхээр удирдагч шиг юмаа” гэхэд бас тэр төлөв даруугаар “Үгүй ээ, би биш” гээд бага зэрэг инээмсэглэлээ. Гэхдээ, түүнээс ахлагчын дүр төрх илэрч байв. Хэрхэн удирдаж байгаа болон T-ara-гын чадварыг хөгжүүлэн дэвшүүлэхэд хичнээн хүмүүс шүүмжлэлтэй болон халуун дулаан санагдсан бэ?

“Ахлагчын байр суурь үргэлж хамтлагт нэн чухал. Чи өөрөөрөө байхаас өмнө хамтлагын гол хэсэг байна гэдэг маш чухал зүйлсийн нэг юм. Би ирээдүйнхээ тухай байн байн боддог. Гэхдээ, Би ахлагч болсоноос хойш би бодолоо тэлэх бас бусад гишүүддээ тавьх хайр анхаарлаа илүү их болгох болсон. Хариуцлагаа мэдэрч багынхаа амралтыг илүү сунгасан. Надад маш их өсөн дэвжих боломж өгч байгаа гэж бодож байна.”

https://i1.wp.com/24.media.tumblr.com/tumblr_m5t7n9YP2k1r56gvxo2_500.jpg

“Би фенүүддээ хайртай, бас тэд үргэлжлүүлэн бидэнд хайраа харуулна гэдэгт итгэж байна~” 

T-ara-г фенүүдтэйгээ их дотно гэж мэднэ. Тэд тэдний агентлаг руу шууд очиж бас тэднээс тэдний фен клубын гишүүдийн билетний үнийг асуухад. “Учир нь бусад дуучдын фенүүдийг би илүү сайн ойлгодог’ сэтгэлийг. Тиймээс, би тэдэнтэй илүү бодно байхыг хичээдэг. Бидний фенүүдийн ихэнх нь залуухан бас сэтгэлээрээ, тэднийг бас бидэнтэй хамт өсөж байгаа гэдэгт итгэж байгаа. Юу ч хэрэггүй, бид хэзээ ч фенүүдийнхээ урмыг хугалахгүй бас тэдэнд бидэнтэй хамт алхах бүх талын боломж олгох болно гэж итгэж байна. Бид тэднийг хүндэтгэдэг шиг тэд ч гэсэн биднийг хүндэтгээсэй гэж хүсэж байна.”

Саяхан тэдний анхны Япон studio album болох ‘Jewelry Box’-г анхааралтай хүлээж авч байсан. Jewelry Box анх гарсан өдрөө л Oricon чартын 2-т орж байсан, бас тэднийг маш их сонирхон хүлээн авч байсан. T-ara анхны Thailand-дахь тоглолтоо 6-сарын 3-нд хийсэн, 7,800 суудал бүгд дүүрсэн, тэднийг ‘hallyu-dols’ шиг дагаж хэн хэн нь хэзээд завгүй байсан. Өөрийн орон болон хилийн чанд дахь фенүүд 2уулаа тэдэнд маш их хайртай гэдгээ харуулсан. Тэр ‘hallyu-dols’ шиг хамтлагын нэрийн хэлэлцээр хийхээр явсан бас  hallyu маш их сонирхол татсан.

“Үнэн хэрэгтээ, та бүхэн (fan-үүд) байгаа учраас энэ их хайр хүндлэлийг бид хүлээж авсан. Тэд бидэнд эрхэм гэдгийг би заримдаа сайн мэдэрдэг, би маш их талархаж байна. Би маш завгүй цагийн хуваариудаа үл хамаарч өөрийнхөө зүгээс илүү сайхан зүйлсийг үзүүлэхийн тулд хичээж байгаа. Хичээнгүйлэн ажиллах болно!”

T-ara дотоод болон гадаадад аль алинд нь ажиллах болно. T-ara зах зээл дээр илүү урагшлан дэвшиж бас амжилттай байхыг бид харж байна.

https://i2.wp.com/25.media.tumblr.com/tumblr_m5t7n9YP2k1r56gvxo4_500.jpg

Хариу үлдээх

