Life is… (Oneshot)


309966_195079507310637_261097797_n

Сайн байцгаана уу?

Инчон олон улсын нисэх буудал дээр өглөөний 06:00 цагт

Инжон:Байна уу? аа ааваа би харин найзыгаа тосох гээд онгоцны буудл дээр ирчихсн байна аа..Та унтаж байсан болохоор уул нь ээжид хэлээд гарсан штэ Тэгээд өнөөдөр оройтох байх шүү ааваа..Заза гарч ирэх дөхөж байна Баяртай !!

Суён:Яасан? ярьчихсануу? Ёооё Жиён ингээд ирж байна гэхээр л Өөрчлөгдсөн болуу? Үнэхээр санаж Ээл харчихаад яах болдоо галзуурах байхдаа :3

Инжон:Тэр ойлгомжтой.Заза дөхье Гарж ирэх гэж байна.

Хэсэг хугацааний дараа Жиён гараад ирлээ.

37041_550182118357904_785968616_n

Жиён:Аааааааех!! Яанөө ямар их санасан юм бэ.Ямар өөрчлөгдчихсөн юм бэ Ёоо Инжонаа Суёнши аегүү *тэврэх Суён Инжон 2ыг* Ээл хаана байгаа юм? Ирээгүй юмуу😦 Өчигдөр утасаар яриад байсан.Тэсэхгүй нь энээ тэрээ л гээд байсан яасан. -_-

Инжон:Заа зүгээрээ.Явцгаая.Чамд ярих юм бид 2д түм бум ихээрээ байна.Чамд ч гэсэн байж л таараа..Гурвуулаа “Miracle” кафе оръё

Жиён:За тэгье.Ёох яасан их санасан юмбэ та нарыг чинь Нээрээ Суёнаа

Суён:Яасан? юу?

Жиён:Заза дараа хэлье.Хэлэх сайн мэдээ байгаа шүү.Аегүү ёох санах санах !!

Инжон:Мэхэх.Чи ч нээрээ хэвээрээ байнадаа..Такси!!

Тэр 3 таксинд суун Жиёнийд оччихоод эртний дурсамжит Miracle кафе орлоо.

Тайлбар:Жиён нь одоо 24 настай.Англид сураад ирсэн.Англи явахын өмнөхөн аав ээж нь өнгөрсөн.Одоо ах нь Японд эхнэр хүүхэдтэйгээ амьдардаг Жиёнийг огт хайхардаггүй.Жиёнийг ирэх дөхсөн болохоор Суён Инжон Ээл 3 байр бэлдсэн.

Жиён:За тэгээд юу байна Яриад байгаарай.Надад ч энд хийх ажил их байнадаа

Суён:Тэгэлгүйдээ..Нээрээ Инжон саяхан SM Town-д стилистээр ороод тэгээд завгүй гүйгээд байгаа шүүдээ.Өнөөдөр өчигдөр харин овоо гайгүй ажилгүй байж таарлаа.

Жиён:Хоо тэгээд ямархуу юм байна.Англид К-ПОП сонсдог хүмүүс гэж ёооёоо би ч гэсэн бас сонсоод байгаа юмаа :)) Инжонаа утсаа өгч байгаач.Ээл рүү яриадхий

Инжон:Хэрэггүйдээ,,3уулаа жоохон юм ярьж сууя л даа..Ээл ирээд чамайг дагуулаад явчихвал би яах юм ер нь -_- :))

Суён:Би нтр Бид гээч..

Инжон:Аан тийм.Бид яахын болж байна. ЧАмайгаа Ээлд алдвал Сэтгэл зүрх шимширнэ Сэтгэцийн гажигтай болно Са

Жиён яриа таслан:Зазазаза би ч од юмаа

Суён:Хөөрчих юмдаа :)) Инжонаа наадхаа жоохон дар2 Наадны чин өвчин хөдөлвөл хэцүүднэ шүү :))

Жиён:Зааз..Hi!! I am Жиён

537911_541910935880892_1195201042_n

Инжон:Өө Англи яваад ирсэн лаг лангүгтэй юм бэ яасан.Мэдлэг дээшилжээ энэний тиймээ Суёнаа

Суён:Харин тэгжээ.Овоо юм мэддэг болж тэгээд Hi I am гээл наадах чин гацнаа

Жиён:Паах та 2 ч дээ..БАярлалаа зүгээр та 2т.Арай л муухай доошоо хийчихлээ л дээ..Би уйлдаг хүн шүү😦

Суён:Ий эвий эвий.Ээжийн охин нь хаана байгаад байгаа юм

Жиён:Боль2 Ер нь энд зүгээр суугаад байхуу? Юм захиалахгүй байсан юмуу  Юу ч захиалахгүй хоосон ширээн инээлдэж суугаад балай хүүхнүүд вэ Зөөгчөө.

Инжон:Соёлтой болчихож нөгөөдөх чинь

Жиён:Ингээд байвал би Ээлийг дуудаад явчихаж чадна заюу

Суён Инжон:Зодий шүү!!

Жиён:Ханн -_-

Зөөгч:Ахэм.Юу захиалах уу?

Жиён:Та нар яаж байгаа юм.Хүн хүлээлгээд зүгээр :)) Тэгэхр би нэг аяга хар кофе тэгээд энэ ваниллтай кекснээс

Ижнон:Амнн би Жүржний жүүс нэг тэгээд нэг тарагны торт

Суён: Нэг стакан сүү тэгээд энэ печенээс

Зөөгч:За ойлголооо.

Жиён:Тэгэхээр ахэм би бол юу нөгөө заза юу штэ угаасаа

Суён:Мангар Инжон:Солиотой

Жиён:Та 2 ч пий муухай юмдаа :)) >.<

Инжон:Заза хоёулаа болъёоо..1 эсрэг 2дохоо больчёоо больчий

Суён:Тэгьедөө

409669427

Суён:Би нээрээ хүнтэй үерхэж байгаа

Инжон:Чи үерхэж байгаа гэж хэлээгүй.Надад худлаа хэлэх oO

Жиён:Хэнтэй? Миний таньдаг хүнүү?

Инжон:Чи танихгүй ээ ажилынх нь хүн

Жиён:Оон. Хэн гэдэг юм

Суён:Тун удахгүй уулзуулна аа

Жиён:Нэрийг нь хэлчихээр яачхаад байгаа юм :)) Зүгээр хэл хха

Суён:Өнөөдөр чамд зургийг нь явуулъяаа

Жиён:Одоо хэлэхээр яачихдаг юм бол доо чааваас :)) Хүүеээ Ээлийг дуудяаа.Би дагаад явчихгүй ээ.Хэдэн жилийн дараа Солонгост ирчихээд найз залуутайгаа уулзахгүй байна гэдэг чинь

Инжон:Хөөш ер нь Ээл чамайг тослуу? Тэр холоос ирж байхад чамайг тосоочгүй хүний араас чи түрүүлж биш Ээл түрүүлж чамруу ярих ёстой заюу!!

Жиён:Зөөз.Цаг хэд болж байна.

Суён:11 болж байна.

Жиён:Цаг эрт байна.Эндээс гараад би утасндаа тохиргоо хийлгэх хэрэгтэй.Тэгээд ер нь манайд очиж миний ачааг сайхан сонирхчихоод Сөүлээр тэнэж байгаад орой тийшээ парк марк явий :))

Инжон:Тэгьяаа тэгий.Гхдээ одоо би гэртээ ороод хувцсаа солиод мөнгө авах хэрэгтэй

Жиён:Хөөе та нар захиалсан юм чин дөнгөж ирж байхад гарах гээд мангартаад байх юмдаа :))

Суён:Оон тийн тэ нээрэ..Би ч гэсэн ер нь гэрээрээ орох хэрэгтэй Инжон бид 2бын гэр ойрхон юм чинь бид 2ынхоор гялз орчий

Жиён:Ооф Коурс.тэгнгээ аав ээжтэй чин уулзий..Захиалсан юм ирчихлээ..Амттай харагдах.

Инжон:Ер нь бол амьдрал гэдэг чинь хоолон дээр тогтдог.

Суён:Хуцөө.

Гаднаас хэдэн залуучууд орж иржээ.Гэтэл тэд нар Суёний таньдаг хүмүүс байв.

Үхён:Хүүш Суёнаа юу байна? Юу хийж яваан? Холбогдохгүй алга болчих юм даа

Суён:Пээ сайнуу? Юу байна хө Ийшээ суугаач

Үхён:Сунжон, Жүүн,Мир нааш ирцгаа

Суён:За Үхёнаа танилц Манай 2 сайн найз.Инжон Жиён

Инжон:Анёо..Инжон гэдэг Жиён:Анёо Жиён гэдэг

Үхён:Танилцаарай.Манай сайн найзууд Жүүн Мир Сунжон

Жүүн:Сайнуу? Жүүн гэдэг. Мир:Сайнуу? Мир гэж болноо Сунжон:Хэллөү Сунжон гэдэг.

Инжон:Ихихихи манай Жиёнтой адилхан лаг лангүгтэй юм байна.

Жиён гахаж:Боличихооч та 2 Эмэгтэй хүн юм идэж байхад -_- :))

Jiyeon-13 - Copy

Мир шивнэн:Хөөрхөн юм бэ

Жүүн:Харин тийн.Гхдээ энэ нэг л танил царай

Жүүн:Жиён тэ? Чи өмнө нь надтай тааралдаж байгаагүй биз?Өмнн нь хаана байсан юм?

Жиён:Амм Англид

Жүүн:Би чамтай тааралдаж байсан санагдаад байх юмаа

Жиён:Байж байгарай………Аан нөгөө 3 жилийн өмнө студид мөнүү?

Жүүн:Аа тийн тийн мөн2

Jiyeon-22

Инжон:Таньдаг хүмүүс хоорондоо тааралдаад аегүү

Суён:Заөз.Би лав ер нь бол биеэ засах хэрэгтэй.

Инжон:Эрэгтэй хүмүүсийн хажууд соёлтой ярь

Суён:Захсөө

Инжон:Цүцүцүц яанадаа яана -_- :))296262_488592597879393_1335565719_n

Суён:Чи надтай сайнаа үзэхгүй ээ

Сунжон:Хөгжилтэй охидууд вэ яасан :3

Инжон:Магтаалын үг амьдралдаа нэг сонсож байх чинээ

Жиён:Өөрийгөө үргэлж хийдэг мангар хүүхэн

Инжон:Уучлаарай өөрөө хэн бэ

Жиён:Ингэж байгаа юмуу тэ баярлалаа Харж байнауу Жүүн энийг иймэрхүү эмэгтэй хүнийг эм гэж хэлээд хэрэггүй

Жүүн:Тийн шт ер нь

Инжон:Паах эр хүнтэй нийлж муухай юм бэ Үхён Сунжон тэ Энэ 2 угаасаа миний тал л даа

Жиён:БОль та 2 нааш ир коом он бэеби :>

Инжон:Ханн Надад үнэнч заюу

Энэ үед Суён ирээд:хөөе 2оо явъя Яаралтай.Үхёнаа дараа гоё уулзацгаая.

Жиён Инжон:Юу болсын? заза баяртай залуусаа

Жиён:Хөөе Жүүн дугаараа өгчих чи Чи буцаад Англи явахгүй тэ :3

Жүүн:010*********** Явахгүйэ одоо Солонгост сууршина.

Жиён:Аан заза тгд яринаа Сунжон Үхёнаа танилцахад таатай байлаа Баяртай ^_^

Суён:За баяртайцгаа

Тэр 3 гараад Инжоний гэр лүү алхангаа…

Инжон:Чи сая яагаад яараад байсан юм?

Суён:Заза үнэндээ би бол Үхёнд хайртай -_-

Жиён:o.O хөөх гоё хос шүү Хүлээж бай БИ очиж хэлчихээд ирий

Суён:Тэнэгээ битгий мангартал даа

Инжон:Чи ч их нууцтай хүн мюаа Надад хэлдэггүй нэрээ муухай юм бэ -_-

Жиён:Заза.Тгд гоё одоо харицаад эхэл жхшг

Суён:Харин би ичээд байх юмаө

Инжон:Арайшдээ чи зүгээр, Ичих айхыг хая.Тэгж байж амжилтанд хүрдэг юм.Ер нь бол алдартай хүмүүс чин

Суён таслан:Ингээд нөгөө сургиалаа айлддаг юм

Инжон:Это Я.Би чин одо хүн.Од хүн цаанаа л өөр байдаг юм :>

598805_10150947639309127_1257697264_n

Жиён:Эрхэмсэг юмбэ За тэр яах вэ.Гэр чинь одоо энэ байр биздээ? Хэвээрээ биздээ :3 Орцгооё

Инжон:Мангар.Хажуу талын байр

Жиён:Захсс олон жилийн дараа санаж байна гэдэг чинь айн хөөе

Суён:Зазазаа боль та 2 :))

Жиён:Хүүе нээрээ Ээл яасан вм болоо😦 Муухай Английн буудал дээр байхад залгаал очноо нтр гэсэн яасан юм бол😦

Суён:Нааш ир энд суугаадах.

Инжон:Үнэндээ бол Ээл 3 сарын өмнөөс бид 2той ч харицхаа байсан.Бид 2 шижиглээд хоёр хоног дагаж явсан л даа..Тэгсэн чинь ажлынхаа газрын нэг эмэгтэйтэй үерхдэг болсон юм байналээ.Бид 2 ч ихэндээ үерхдэг гэдэгт нь итгээгүй зүгээр л нэг ажлын хүмүүс гэж бодож байсан ч орой болгон хүргэж өгч өглөө болгон очиж авч тэдврэлдэж яваад байхаар нь нэг өдөр ажил дээр очоод хажуу талнх нь кафед орон асуусан чин эхлээд дүү гэж байснаа сүүлдээ хүлээн зөвшөөрөөд найз бүсгүй гэдгээ хэлсэн.

Суён:Тэгээд бид 2оос Жиёнд л битгий хэл гуйж байна гээд уйлангаа алдаж сөхрөн байж гуйсан.Эр хүн уйлахыг хараад яах аргагүй чамд хэлээгүй.Тэгээл тэрнээс хойш Ээлтэй холбогдохо байсан ч ирэхийн чинь өмнө өдөр залгаад хэдээс ирэхийг чин асуунгуутаа тийм эрт үү гэж хэлээд тастчихсан.Тэгээд энэ найз бүсгүй нь *Утсаа үзүлэх*

Hyuna-2

Жиён нулимс цийлэгнэн:Юууу? Арайчдээ муу арчаагүй адгийн новш.Эр хүн ч биш юмдаа..Зүгээрдээ хорвоо дээр ямар ганцхан Ээл эр хүн бишдээ.Өөр схан эрчүүд байж л байна.Олон жил явадаад ирснээс хамгийн муу мэдээ байнадаа.За Инжон орцгооё Гялз хувцсаа сольчихоод гараад ирээ.Дараа нь тухтай гэрийнхэнтэй чин уулзъя Суён бид 2 энд сууж байя :>

Инжон:Заза

Суён:Хоёулаа зургаа авахуулий ^_^

Жиён:Тэгий хайрөө :*

Удалгүй Инжон гарч ирээд Суёнийх руу яваад дараа нь Жиёнийх руу яваад тэр 3 эхлээд парк орлоо.

Жиён:Вуа яасан ч сайхан юмбдээ,,Байзаарай тэр Ээл бишүү?

Суён:Айн аль?

Жиён:Тэр нэг аппарат бариад байж байгаа?

Инжон:Байжийдаа.Мөн байна. Ээл мөн байна.Хүү минь үр минь Ижий дээрээ

Жиён:Мэдрэл муутай..Аех бодохоор л уйлмаар санагдах😦 Яг хэвээрээ

Инжон:Жиёнаа одоо мартаад гоё хөгжилдөцгөөе.Галзуу хулгана дээр суухуу?

Жиён:Хүүш тэгье л даа

Суён:Би билет авчихаад ирий.Та 2 наагуураа байж бай

Жиён:Аегүү!! Тэр буфетний хажууд байгаа чин нөгөө өдрийн Үхён бишүү

Инжон:Бас аль вэ?

Жиён:Тэр цэнхэр цүнхтэй

Инжон:Мөн байна.Үр минь мөн байна.Хорвоо дэлхийд

Жиён таслан:Дугай бол ичмээр юм -_- :))

Инжон:Захссөө дугай бай чи Ээжийн бүүвэйн энэ дуу

Жиён:Чшш чимээгүй Хоёулаа очихуу? Суёний дурлалт залуу дээр

Инжон:Болъёоо очвол цуг очъё.Ганцаараа явж байгаа юм байхдаа.Нөгөө Сунжон байхгүй юм байхдаа

Жиён:Поо чи тэрүүгээр яах гэж байгаа юм?

Инжон:Үгүй ээ нөгөө хэхэ :3 таалагдаад

Жиён:Уун заза Над дээр Жүүн л оногдох :3 :))

Инжон:Яг үнэн Тэр Ээлийг март.Жүүн сайхан залуу

Жиён:Зааз хха Зургаа авахууляаа хө :>

Инжон:Укэ

tumblr_m2zac36W3V1rt8usoo9_500

Жиён:Жжан ^_^

Суён:Би ирлээ.Явцгаач

Инжон:Суёнаа Үхён тэнд байнлээ

Суён:Аа хаана?

Жиён:Пий Энэний баярлаж байгааг ээ :))

Инжон:Тэнд .За тэр яахвэ?Галзуу хулганадаа сууя

??:Суёнаа.

Суён эргэж хартал…Үхён Сунжон Жүүн 3 байж байв.

Суён:Хүүш юу хийж яваан?

Үхён:Паркад тоглох гэж л ирнэ штэ -_- Та 3 вун дээр тоглох гэж байга юм?

Жиён:Галзуу хулгана

Сунжон:оо адлхан юм байна.Хамт явцгаая

Инжон:Тэгцгээе

Үхён Жүүн Жиён:Лэтс гөү !! :3

Тэр 6 билетээ шалгуулан суудлаа эзэлцгээн сууцгаалаа.Жүүн Жиён, Инжон Сунжон, Суён Үхён нар хамт сууцгаалаа.

Галзуу хулгана хөдлөн бүх хүмүүсийн ААААААААААААААААААААААААААААА!!!!

Бууж ирээд Инжон:Кайфтай .Аая нийд ус

Сунжон:Чи уйлангаа алдчихаад үхсний чинь кайф Инжон:Би уйлаагүйл дээ хха :))

Жиён:За одоо тгд схан хамт гоё юм хийцгээе.ер нь бол байна штэ тэ ер нь бол амьрал чин хамгийн гол н

Жүүн:Чи согтчихжээ.Явцгая Караокедий

Үхён:Сайн санаа гаргадаг залуу

Жүүн:Аая Нөүв

Тэр 6 караокедчихаад гэр гэрийн зүг явцгаажээ.

Инжон нь SM-д ажиллаад завгүй Суён нь нэгэн том байгууллагад эдийн засагчаар орож Жүүн Үхён Сунжон 3 мөр мөрөө хөөж ажил төрлөө эрхэлж Жиён харин сурсан мэргэжлээрээ ниоээн дээгүүр цалинтэй ажиллахаар болжээ.

Энэ өдрөөс 3 долоо хоногийн дараа

Жиён:За одоо очиж явнаа.Тэгэлгүй яахавдээ.5хан минут🙂

??:Хөөе хүн гуай Жиён сонссонгүй

??:Хөөе Пак Жиён их зантай болооюу?

Жиён:Юу? намайг дуудсануу? Өөрөө хэн бэ? … o.O Чи? чи?

??:За хайр нь л байна штэ

Жиён:Арчагүй новш Яаж ингэж хэлж чадаж байна аа Юугнээ? хайраа? Хайрсаад байх юм байхгү Чам шиг солиотой эргүү юмг харахаас дургүй хүрж байна.Ээл чи яаж ингэж хэлж чадаж байнаа больдоо Зүгээр боль😉 Тэгээд ч би яарж байна.Холдож үз

Ээл:Чи ч буруу сонголт хийсэндээ.

Жиён:Би биш чи буруу сонголт хийсэн.Чиний төлөө огтхон ч би шаналаагүй.Тэр хөөрхөн охинтойгоо амьдрахгүй яасан юм.Харин ч чамгүйгээр аз жаргалтай амьдарч байна.Баяртай.Аз жаргал хүсье🙂

Ээл:Зааз.Хөөрхөн хүүхэд вэ

Жиён сонсоогүй юм шиг цаашаагаа яаран ажилруугаа явлаа.

————————–Энэ өдрөөс хойш 5 сарын дараа——————————-

Инжон:Сунжонаа явцгаая

Сунжонаа:Тэгьяаа хайраа.Хурдхан явж хувцсаа сонгоцгооё.Сүй тавих ёслол дээр чи хамгийн шилдэг нь байх ёстой.

Инжон:Хөөрхөн шт.Хайрлах юмаа чамайг ^_^

Сунжон:За гарцгаая

Инжо:Окэ

……………………………………

Үхён:Чи хөөе ингээд байвал би чамд үлгэр уншиж өгөхгүй

Суён:Яагаад? Би заавал чамд зайрмагнаасаа өгөх ёстой юмуу хаашаа янзын юм бэ -_- :))

Үхён:Би чамд гомдлоо.Шоколад өгөхгүй би чамд

Суён:Муу хүүхэд чи бол хамгийн мухай хүүхэд -_-

Үхён:Ханн шал худлаа одоо зүрхээ шидэх юм байж

Суён:Шидий аваарай

Үхён:Шидэлций Авалцацгаагаарай❤❤

…………………………………………………………

Жүүн:Олигтойхон дуулаачдээ чи

Жиён:Эр юм байж хүнийг загниад зүгээр😦

Жүүн.Алаг үр мин юун гомдном

Жиён:Би  тийм алаг эрээн балай харадаад байна уу? Эмнэлэг явий

Жүүн:Яах гэж?
Жиён:Нүдээ үзүүлий

Жүүн:Үгүй ээ би зүрхээ үзүүлмээр байна.Цаг тутамд хүчтэй цохилж сандарч яахаа мэдэхээ байдаг энэ болохоо байж байгаа зүрхээ би чамд үзүүлмээр байна.Чиний зүрх сэтгэл минийхийг хүл

ээж авбал магадгүй энэ зүгээр болх байх.Байх ч биш болно..Жиёнаа БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ НАДТАЙ ҮЕРХЭЭЧ!!

Пак Жиён:Амьдрал бол хайр.Амьдрал хайр халамжин дээр л оршин тогтнож байдаг.Хайр халамжгүйгээр энэ дэлхий зүгээр л хүйтэн хэн ч байхгүй ертөнц.Хайр бол хүний амьдрах гол утга учир, үнэ цэнтэй зүйл.!! Life is Love❤❤

3 thoughts on “Life is… (Oneshot)

Хариу үлдээх

