Happiness Key 1-р хэсэг Суён:Гэхдээ нулимстай :)


dnhgm

Удаасанд уучлаарай.Зав гарсангүй.

5 жилийн өмнө:

Үён:Аз жаргалтай амьдрахын тулд дотроосооо мишээ гэрэлт Пак Суён

Дүжүн:Үргэлж урвай гувшиж уйлах биш амьдрал бишээ Суёнааа

Хюмин-Чиний царайг храхаар өөрийн эрхгүй инээх хүсэлгүй болох юм

Суён-Аааааа Ойлголоо.Яагаад бүгд надруу зэрэг дайраад байга юм *уйлах*

Бурам-Тээр чи ингээд л уйлаад эхэллээ шт..Би чиний инээж байгааг хараагүй удсан байна шүү

Суён-Үнэхээр би та нарт таалагдахгүй намайг харахаар аз жаргалгүй болдог юм бол надаас одоо холд.Удахгүй би хэнээс ч дутахааргүй аз жаргалтай хүн болно.Миний яагаад ийм байдгийг та нар огт мэдэхгүй байж битгий ингэ🙂 Одоо зүгээр л надаас холдоцгоо🙂

Кюри-Чи ингэж байгаа бол бид нар яаж ч чадахгүй.Өөрөө хүсэж байгаа бол бид нар явж болно

Суён-Баяртай

…-….

Өнөөдөр 2013 оны 10 сарын 23.Энэ үйл явдлаас хойш яг 10 жилийн дараа.Тэр үеэс хойш би эрс өөрчлөгдсөн.Бүгдийг хүүрнэн ярьвал-

2008.10.30 Инчон нисэх буудал дээр Суён Герман явах гээд хүлээж байлаа.Түүнийг гаргаж өгөх хэн ч байхгүй бөгөөд багаас нь найзалж байгаа найз бол Инжон даанч Инжон одоо японд байгаа.Суёний гэр бүлийнхэн гэж байдаггүй эгчийндээ өсөж их сургуулиа төгсөөд ганцаараа байр хөлсөлж амьдардаг болсон.

:Солонгосоос Герман чиглэлийн зорчигчид тээшээ шалгуулан онгоцондоо орно уу

Суён:Баяртай миний эх орон.Дахиж энд хөл тавихдаа өөр нэгэн болчихсон ирнэ ээ би🙂

…………………

Жиён:Хөөе мангар юмуу чи тэнэг юмуу чи Мөнгө өг

Чансон:Юун мөнгө? чи өөрөө мөнгө заюу

Жиён:Чи ч мөн дөө..Би зайрмаг авч идмээр байна.Өгөөдөх дөө

Чансон:Чадахгүй.Минийх болсон.Би ч гэсэн зайрмаг идмээр байна

Жиён:Өөрийнхөө мөнгөөр авахгүй юу чи :))) Нээрээ би гадаад явж сурна

Чансон:Юу??? o.O

Жиён:Одоо төгсөөд их сургуулиа Герман юмуу Австралид очиж сурах гэж байгаа

Чансон:Би яах юм -.-

Жиён:Чи тэр Дунүн Кигвантайгаа нийлээд PC-дээд байж бай заюу :))

Чансон:Би больчихсон.Нас суугаад цагаан үс ургаж эхлэх гээд байх чинь буудаад дотадаад явж байх гэждээ..Би ямар 10 настай хүүхэд үү

Жиён:Оая Чи өчигдөр хаанаас гарч ирлээ дээ :))) За тэр яахав МӨНГӨ ӨГ!!!

Чансон:Чадахгүй эээ..Зүгээр чи гэртээ хариад номоо унш.Нөгөө бөөрөнхий шилээ зүүгээд :))

Жиён:Энэ үү энэ үү :))

248020_194454640706457_246003396_n

Чансон:Яааг үнэн.Чамд гоё зохидог.Хөөрхөн харагддаг

Жиён:Би ч угийн л хөөрхөн л дөө..Надад бүх юм зохино л доо бас тэ :))

Чансон:Тэр Дунүн мөнүү? Ямар охинтой явж байгаа юм бол

Жиён:Мөн байна хха.Хайрт РСны хамтрагч дээрээ очиж хайрла :))

Чансон:Чи ямар мэдрэмжгүй мэдрэл муутай юм Хоёр хос хайр сэтгэлийн гүнзгий харьцаанд ороод зогсож байхад би яаж дундаас нь очиж зүрхлэх билээ дээ

Жиён:Нөгөөдөх чин гэгээрчихэж

Чансон:Нээрээ тэр хэн юм бол Надад найз охинтой болсон гэж хэлээгүйдээ

Жиён:Чамтай дота ярихаас биш охин ярихгүйг ойлго :>

Чансон:заа😀

Жиён:Овоодоо овоо хүний үг ойлгодог болж

Чансон:Үгүй😛

Жиён:Магтсан хүүхэд хуриман дээр гэдэг билүү? юу гэдэг билээ :))

Чансон-Би одоо хүүхэн үү тэ

Жиён:Оонхон

Чансон:Заааз.Би лав Дунүн дээр очлоо

Жиён:Мөнгө өгчихөөд яв.Тэгэхгүй бол явуулахгүй шүү би

Чансон:Май2

Жиён:Баярлалаа.Би ер нь баярлаж яадгым Өөрийнхөө мөнгийг авч байж.БАяртай Чансон Яриарай

Чансон:Ок баяртай

Энэ үед Суён онгоцон дотор………………………………………

Яг 1460 (4 жил) хоногийн дараа буцаад эх орондоо ирэхдээ яг л хүүхэд Суён болон ирнэ.Суёнаа Германд очоод уйтгарлах завгүй ажиллаж ирээдүйд хэзээ нэгэн цагт төрөх хүүхдээ өөр шигээ амьдруулахгүй төлөө хичээж амьдрана шүү Park Injung!!!

Хажууд нь залуу суулаа.

Даруухан нүдээрээ инээмсэглээд:Сайнуу? Намайг Жүнён (B2ST Joker) гэдэг.

Суён:Сайн.Сайну? Намайг Суён гэдэг.

Жүнён:Таатай байна.Чи Германруу яах гэж очиж байгаа юм? Хаана байх юм? Герман хэл хэр сайн мэдэх вэ

Суён:Яах юу байхав дээ Ажиллах гэж Яг хаана байхаа сайн мэдэхгүй байна Герман хэлний дамжаанд 2 3 явж байсан.Бас гайгүй боломжын штэ.Чи?

Жүнён:Би чинь сурах гэж явж байгаа юмаө..Төв хавьд нь л байрлах байх.Манай ах л байр түрээсэлж өгсөн шт Би бас гайгүээ хэд хэдэн удаа дамжаанд явсан.Чи хэдтэй юм?

Суён:Би чинь 20той шт..Дөнгөж их сургуулиа төгссөн гэх юмуудаа😛 Чи?

Жүнён:21тэй бараг л жацуу юм бн штэ

Суён:Тийм бна.Танай аав ээж чинь байдаг уу?

Жүнён:Аав байдаггүй юмаа..Ээжтэйгээ л амьдардаг.Гэхдээ ээжийн гэртээ байх нь ховор дандаа л гадуур дотуур явж байна.Би гэж хүн гртээ ганцаараа хий дэмий гэж бодоод сурах гээд л явж байна шүүдээ

Суён:Дөнгөж танилцсан хүндээ ингээд хамаг юмаа хэлж болж байгаа юмуу :3

Жүнён:Зүгээрдээ..Хоёулаа угаасаа Германд очоод холбоотой байя.Хоёулаа л адилхан сурж ажиллах гэж байгаа юм байна штэ..Чи ямар мэргэжилээр ажиллах юм?

Суён:Эдийн засагч л даа..Гэхдээ эхний 1 жил сурна гэж бодож байгаа

Жүнён:Ммм.Танай аав ээж чинь байдаг уу?

Суён:Байдаггүй юмаа..Нагац эгч дээрээ өсөөд их сургуулиа төгсөөд дөнгөж байр түрээсэлж байгаад одоо сурах гээд явж байгаа нь энэ

Жүнён:Мм зөв2 заза би жоохон унтаадхий :)) :3 Аймар ядраад байна.

Суён:Өө тэг2.Би ч гэсэн унтлаа😛

…………………….-…………………………

Хюмин:Хөөе хэдүүлээ юу хийх юм бэ :3

Кюри:Харинээ.Дэлгүүр хэсье

Бурам:Болж бн шт бас тэ дэлгүүр хэсэх тэ Гэвч мөнгөгүй хэсэх дэмий2

Хюмин:За хамаа штэ.Орж жохон нүдээ баясгая

Кюри:Нээрээ Суён яасан юм бол?

Хюмин:Герман явсан гэсэн.Өнөөдөр

Бурам:Юу? o.O Бид нар тэгээд юу ч мэдэлгүй

Кюри:Чи мэдэж бсан бол хэлэхгүй яасан юм? Хэр дутагдал ихтэй муудалцангаа алдсан ч эвлэрч салсан.Бүхэл бүтэн  3 жил найзалчихаад гадаад руу явахад нь гаргаж ч өгсөнгүй утсаар ч яриагүй.Их гомдсон байхдаа

Хюмин:Тийм бхөө

Бурам:Чи хэлчихгүй дээ Яагаад хэлээгүй юм -_-

Хюмин:Үгүй ээ яахавдээ тэгээл тэгээл мэдэхгүй ээ мэдэхгүй

Бурам:Зааз мартъя өө мартъя

Кюри:Тэр дэлгүүр лүү оръё Аягүй гоё юм зардаг

Хюмин:Укэе

Бурам:Хүүе тэрний урд миний хэдэн сар хайгаад олоогүй малгай байна.Орж авцгаая :)))

Хюмин:Авцгаая энээ тэрээ Чи агнцаараа л ав заюу хха

Кюри:Хюмин чи яв бид 2 авна заюу

Бурам:Оонхон

Хюмин:Боловсон анилт хиха -_- Дундаа чихээд явчихаач ядаж :))

Бурам:Чадахгүй ээ чадахгүй

Хюмин:Зөөз би явлаа баяртай! Битгий намайг дуудаарай

Кюри:Моя Жүлетта хайрт Ромеогоо хүлээж хайрла.Хайр нь Бурамтай явалдчихаад дүүлэн нисээд очиноо..Халуухан шөнөө битгий мартаарай Жүлетта😉

Хюмин:Ичиж үхэх нь.Хүмүүс харж байхад фүү -_- :))

Бурам:Арайшдээ Ромео чи нмайг чи намайг :))

Кюри:Заза эсвэл зэрэг уулзах юмуу айн :))

Хюмин:Больж үз залуу минь хха

Кюри:Заза зүгээр тэр дэлгүүр лүү чин ороод өгье ороод өгье :))

Бурам:Гуйсан юм шиг ярьцгаах хха

Хюмин:за хэл ам хийцгээлгүй орцгооё хха

Кюри,Бурам:Окэе Жүлетта

Хюмин:Захсс хха

………………….:………………………………

Жиён:Би унтлаа шүү

АЮ:Хөөш Пак Жиён гуай.Босоод тэр явах сургууль нтрээ судал Би чам шиг найзтай болсондоо итгэхчгүй бн шүү -_-

Жиён:Чи олон юм ярилгүй миний өмнөөс хайж бай.Урлагийн чиглэлтэй Герман эсвэл Австрали шүү заюу

АЮ:Герман явсан нь дээрдээ..Чи Герман хэл угаасаа мэдэнэ бздээ

Жиён:Тгд Австрали ч асуудал бхгүй л дээ

АЮ:Герман гоёоо

Жиён:Чи ядаж мэдэж байгаа юм?

АЮ:Би ч угаасаа мэднэ л дээ

Жиён:Заааз Би унтлаа чи хайчихаа

АЮ:Зааз ганцхан удаа шүүү

Жиён:Хайртай шүү би чиний фэн :*

АЮ:Долигнож гэнэ

Жиён нам унтчихсан байв

АЮ:цүцүцү яанадаа яана

АЮ хайсаар хайсаар яг тохирох сургууль оллоо.

1 цагийн дараа АЮ:Хөөе Жиён сэрээрэй.Яг тохирох сургууль олсон шүү.Энийг аав ээждээ үзүүлвэл яадаг юм?Аавын чин хэлсэн сургууль бараг энэ мөн бхаадаа

Жиён:Ёоох яг гоё ус руу пал гээл орох гэж бхад чинь дээ ёохх

АЮ:За зүгээр бос.Гарч гадуур тэнье Чи явчихвал би тэгээд яах юм болж байна

Жиён:Солли Кристл дээр оч😉

АЮ:Захсс тэр 2 намайг угаасаа боловсон аньдгийг нуух юун.Чи 5 настайгаас минь хойш гэр бүлээс өөр миний цор ганц АЗ ЖАРГАЛ.

Жиён:Хайр хүргэх хайртай шүү❤

АЮ:За хувцсаа өмс заюу

Жиён:Зааа!

…………………………………………………

Жүнён:Суёнаа унтаж бнуу

Суён:Үгүй2 Юм бодоол

Жүнён:Юу бодох?

Суён:Аз жаргалын талаар

Жүнён:Аз жаргал гэхээр

Суён:Зүгээр л өөрийнхөө аз жаргалын талаар.Хэзээ хамгийн сүүлд аз жаргалтай байснаа бодоод л

Жүнён:Ммм..

Суён:Сонин юмаа

Жүнён:Юу?

Суён:Би хамгийн сүүлд хэзээ инээснээ санахгүй бн *Бга зэрэг даруухан инээх*

Жүнён:Чи одоо инээж байна

Суён:Гэхдээ нулимстай🙂

Жүнён:Надад бүгдийг тайлбарлаач

Суён:………………………………..

1-р хэсэг дууслаа.Удаасанд уучлаарай.

10 thoughts on “Happiness Key 1-р хэсэг Суён:Гэхдээ нулимстай :)

  1. ijilee says:

    yooy yamar goy boloo ve bitgii duusaisai gesen chene duuchihlaa amjilt 2dugaar hesegiig ene hurdan gargaarai tesen yadan huleej baiy

  2. fan of Park Soyeon says:

    ymar ewgui yum be? hed unshij bj eniig oilgh we? tegeh ingeh ! ug n asuult l yum shg bhin erusu asuuh gishuun bhgui. mongoloor bichij bga bol duremee barimtal ! utga n ug huurhun garah gd l bh shg bn. daanj unshihad hereg alga … -_-

Хариу үлдээх

