Life is Happiness [One Shot ]


64214_548334051905247_702216224_n

Сайн Байцгаана уу? Life is дараачийнх буюу Бурамын гол дүрд тоглосон хэсэгт орж байна.Гхдээ Инжон бас гол дүр шахуу.

Бурам:Ааааааааааааа Хүсэхгүй байна би

Минжүн:Чи чимээгүй байгаач.Балай юмуу БИ зүгээр чамаас зээлүүлсэн мөнгөө авах гэж байна

Бурам орилон.Хүмүүсээ энэ хүн намайг дээрэлхээд байна Цагдаа дууд Цагдаа дууд АААААААААААААА

Минжүн:Солиотой охин.Чи сургууль дээр тааралдана за угаасаа

Бурам:Захсс дугай бол Яв зүгээр.Дахиад орилно шүү

Минжүн:Эргүү охин.Баяртай за Чи миний мөнгийг өгнө шүү

Бурам:Өгөхгүй ээ ^_^

Минжүн:Муу охин.Гомдлоо

553059_201171086696210_1972486583_n

Бурам:Зүгээрээ Минжүнаа.Амьдралд өөдрөг байх хэрэгтэй.Аз жаргалтай байж амьдрал чин утга учиртай бдаг юм :))

Минжүн:Эцсийн эцст хүн мөнгөө өгөхгүй бол амьдрал утгагүй л бхгүй юу Миний 10000 воныг өгдөө Чиний түрүүвчинд аймар их мөнгө байсан штэ

Бурам:Аймар ихээ? Аймар их гэж бас байдаг байсан юмуу? Чи надаас мөнгөө нэхлгүй зүгээр явж хичээлээ хий.Маргааш шалгалттай

Минжүн.Өөө яанаа тийм билүү заза баяртай би харьлаа

Бурам:Баяртай……..Яахараа ийм тэнэг бдаг бнаа..Итгэмтгий юм..

Бурам Инжон руу ярин:Байна уу? Хоёулаа схан манай гэрийн өмнө уулзы Хүрээд ир

Инжон:Заза 10 минутийн дараа уулзы

Бурам:Уукэе

10 минутын дараа Бурам Инжонтой цуг байрныхаа урдах сандал дээр зайрмаг идэнгээ юм ярьлаа.

Инжон:Хэцүү байна.Бурамаа

Бурам:wae?

Инжон:Мэдэхгүй ээ зүгээр л аягүй гунигтай бн

Бурам:Ямар нэгэн шалтгаан байж л таараа штэ.Хэл л дээ

Инжон:Зүгээр л нэг сонин дотроос мэдэхгүй ээ аягүй хэцүү мэдрэмж төрөөл хэтэрхий уйтгар гунигтай.Ядаж сүүлийн хэдэн хоног чамтай уулзаагүй.Тгл нээх дотроосоо муухай байга юмуу инээх гээд тэгэхээр инээж чадахгүй

Бурам:Омм би чамд нэг юм ярьж өгөхүү

Инжон:Тэг л дээ

Бурам:Ер нь бол түүх гэж бараг ндад тохиолдсон явдал л даа..Би ер нь чамтай танилцахаас өмнө гэхээр 7 жилийн өмнө их гутрангуй анги дундаа гадуурхагддаг охин байсан.Хүүхэд болгон намайг шооглож дооглож гэрт ирсэн ч аав ээжийн хэрүүл гээд үхчихмээр санагддаг байсан.Би  сургуулийнхаа дээврээс хүртэл үсэрч амиа хорлох гэж үзсэн.Үнэхээр хэцүү байдалтай би 2 3н жил байсан.Би энэ хугацаанд бараг 1 ч инээгээгүй байх.Төрсөн өдрөөр хувцасны шүүгээн дээр доромжилсон бичг шинэ жилээр плаж урах мэт доромжлол бол дуусашгүй байсан гэхүүдээ..Тэсэхээ байгаад би сэтгэл зүйч дээр очсон.Тэр намайг хэтэрхий их стресст ороод амьдралыг байнгын муу өнцгөөс харж байнгын муу энерги ялгаруулж байгаа тул хүмүүс тэгж байгаа гэсэн.Тэрэнтэй би бараг 3 4н цаг ярилцсан байх.Одоо болтол би тэрэнтэй холбоотой байдаг.Ер нь тэр өдрөөс хойш би 7 хоног орон дотроо үйлдэл болгоноо бодож хэвтсэн.Тэгээд тэр хүний өгсөн номыг уншсан.Тэгээд сургуулиасаа шилжихээр болоод аав ээжтэйгээ амьдрахгүйг шийдээд эмээгийндээ очсон.Тэгээд шинэ сургуульд орж Минжүнтэй найзууд болсон.Үнэндээ би анх ороол Минжүнд сайн байга одоо болтолй сайн.Удалгүй зуслан дээр чамтай танилцсан.Ер нь тэр үеэс эхэлж би аз жаргалтай болж эхэлсэн.Нөгөө гунигт дурсамжаа мартан Минжүнтэй байхад аз жаргалтай болж эхэлсэн.

Чамд л гэж хэлэхэд Инжонаа чи маш удаан хугацаанд бодох шаардлагатай байх..Тгд аль болох инээх гэж хичээх хэрэгтэй байх Хэн чамайг инээлгэдгийг бас бодооорой.Гхдээ чи надтай байхдаа хэзээ ч уйтгарладаггүй.Чи уйтгартай байлаа ч инээгээд байж байдаг давуу талтай.Сайн бодоод үзээрэй.Чи чаднаа Амьдрал хайр, аз жаргал 2оос тогтдог юм штэ За орой болж байна.Би гэрлүгээ орлоо.ЧИ ч гэсэн одоо шууд гэрлүүгээ яваарай Болгоомжтой яваарай.

Инжон:Заза Баярлалаа Бурамаа Хайртай шүү!!❤

Бурам:Заза.Бодоод үзээрэй.Маргааш яръя.Эрт тарвал гэрт чин очно оо за

Инжон:Заза.Зөвлөгөөг чин сайн бодно оо

Бурам гэрлүүгээ ороод Инжон гэрлүүгээ харихдаа маш их зүйл бодон гэртээ орон өрөөгөө түгжээд таг болчихов. Гэтэл дүү нь хаалгыг нь тогшоод:Унни Гарч ирж хоолоо идэхгүй юмуу

Инжон:Зүгээрээ.Идэхгүй ээ

Дүү нь:Аишш заза тэгвэл одоо унт за.ээж өнөөдөр ирэхгүй гэсэн шүү

Инжон:Заза баяртй.Чи ч гсэн эрт унтаарай

Дүү нь:Зөө Схан амраарай

………………………………………:………………………………………………………….

Бурам Твиттердээ жиргэхдээ:Амьдрал сайхан.Сайхан муухай зүйлүүд их болдог ч муухай зүйлийг яагаад сайхан болгож болохгүй гэж..БОломжгүй зүйлийг боломжтой зүйл болгохтой адил болохгүй зүйл гэж байхгүй.Сайхан амраарай дэлхий❤

25744

…………………………….Дахин нэгэн шинэ өглөө эхэллээ.

Бурам нүдээ нээгээд өнөөдөр юу болох талаар бодож бодож арай хийн босоод бусад өдрүүдийн адил толины өөдөөс харж нүр гараа угааж үсээ янзалчихаад хувцсаа өмсөн Чи Чаднаа Амжилт! гээд сургуулийн зүг гарч одно доо..Аз жаргалтайгаар зөрж өнгөрөх хүн болгондоо инээд баяр баясал, аз жаргалыг бэлэглэдэг хэнээс ч дутахааргүй аз жаргалтай охин.

Бурам сургууль руу ортол Минжүн:Хөөш мөнгөө авий

Бурам:Үгүй ээ би өгөхгүй

Минжүн:Чи хөөш

Бурам:Зазаза хэд билээ?

Минжүн:20000

Бурам:Май болсну? Одоо намайг нэг тайван явуулж үз

Минжүн.Заөө

Бурам:Хүүш нээрээ чи

Минжүн:Юу гэж

Бурам:Заза юу ч бишээ

Минжүн:Би чамайг тван блгахгү шүү

Бурам:Өө муу хог,,, яахаараа чи дандаа

…………………………..:…………………………………

Инжон:Миний ийм байгаа шалтгаан нь 3 жилийн өмнөх хайр дурлалаас болсон юм байна.Би тэр хүнээс салаал байнга ийм байдаг болж..Бурамтай бараг л адилхан.Зүгээр л тэр намайг санаатайгаар биш миний амьдралыг сүйрүүлсэн юм байна.

Олон жилийн өмнө:

Инжон:Хайраа надад зайрмаг аваад өг

Тэкён:Мөнгө байхгү ээ

Инжон:Аан ххэ..Тэгвэл хоёулаа тэр сандлан дээр суухуу

Eunjung-14 - Copy

Тэкён.Хэрэггүй байлгүйдээ

Инжон:Заза..Тэкёнаа

Тэкён:Яасан

Инжон:Чи яагаад ийм хүйтэн хөндий байгаа юм бэ..Чи анх ийм байгаагүй штэ

Тэкён:Би хэвэндээ л байгаа штэ

Инжон:Үгүи ээ чи өмнөхөөсөө шал өөр байгаа

Тэкён:Ёоо за мэдэхгүй ээ

Инжон:Хэлээчдээ..Яагаад ингээд байгаа юм

Тэкён:Залхмаар юм бэ.Хоёулаа салъя

Инжон:Юугнээ

Тэкён:Салъя сонссоныг чин хэллээ.Ийм залхмаар эмэгтэй надад зохихгүй

Инжон:Чи зүгээр л зугаагаа тайлчлаанадаар

Тэкён:Тэглээ боловуу.гэж хэлээд яваад өглөө

Инжон:Арайчдээ

———Энэ явдлаас хойш Инжон бараг л инээгээгүй.——–Гхдээ Бурамтай ярилцсанаас хойш тэр өөрөөр амьдрахаар шийдсэн.

Инжон:Би аль эрт л Бурамтай ярилцсан бол ингэж удаан шаналахгүй байх байсан байна.Гэхдээ би Бурамд атаархдаг байсан.Тэр зүгээр л од.Ер нь би яагаад тийм болж болохгүй гэж.Инжонаа жоохон гэгээлэг хувцс өмсөөд нүүрээ будаад гаръя.Харанхуй өрөөнд юу хийгээд байгаа юм

Ингээд Инжон босоод шүүгээгээ уудалж аль болох өнгөлөг хувцаслаж нүүрээ будад гараад явав.398973_460888163927210_188579467824749_2037756_1880892717_n

Эхлээд Инжон сургуль дээрээ очоод менежэртэйгээ ярилцаад сургуулиас шилжихээр болов.Хажуугаар өнгөрсөн бүх хүүхдүүд Инжонруу муухай харсан, гайхсан байдлаар харцгаана.Инжон тоолгүй худлаа ч болтугай инээсээр сургуулиасаа гараад шинэ сургууль хайн Бурамын сургуулийг сонголоо.Инжон Бурамын сургууль руу ороод менежертэй нь уулзаад бүх бичиг баримтаа үзүүлээд маргаашнаас сургуульдаа сурахаар болов.Тэгээд тэр 2-1 ангид хувиарлагдав.Инжон шуд л яваад өглөө Маргааш нэг мөсөн Бурамд гэнэтийн бэлэг барихаар хэлэлгүй явлаа.

Инжон сургуулиас гараад дэлгүүр хэсч нилээн гадуур тэнэсний эцэст гэртээ орж ирлээ

Дүү:Пөх та чинь..Та хаагуур яваад ирэв

Инжон:Чи чинь миний нөхөр болоо юу айн :)) эгч нь гадуур явж бгаал ирлээ.Ээж хаана бгаа юм

Ээж:Энд байнаа бн…Пөх чи юу өмсчөөвээ

Инжон:ххэ би…………………..

………………………………………….5 жилийн дараа…………………………………………………..

Бурам:Пааааа солонгос яасан аймар өөрчлөгдөөвээ :))

Инжон:Тийм бнуу Миний нүдэнд бол хэвээрээ л бн

Бурам:Чи ч их өөрчлөгдөж

Инжон:Тийм бнуу :)) Би шүү дээ хха

564279_10150934848009127_243116521_n

 

Бурам:За явцгаая.Надад хийх юм их бн.Минжүн хаачсан юм

Инжон:Тэнд бн

Бурам:Аааааа Минжүнаааа

Минжүн:Вуааааа их өөрчлөгдөж мангар охин

Инжон дотроо:Ирээдүйн аз жаргалтай гэр бүл.Тэр гайхалтай эмэгтэй.Миний амьдралыг өөрчилж чадсан эмэгтэй.Амьрал бол аз жаргал❤

Бурам дотроо:Хамгийн сайн найзыгаа инээдийг харах хайртай хүнтэйгээ цуг байх үнэхээр аз жаргалтай.Амьдрал бол аз жаргал❤

Минжүн:Миний инээх шалтгаан миний дэргэд байна.Тэр бол зүгэрэ л аз жаргал түгээгч.Амьдрал бол аз жаргал❤

За ингээд дууслаа.Гоё утга найруулгатай болж чадсангүй😦 Дараачийн хэсэг бол Life is…….. Хюмин гол дүр.Уншмаар байвал сэтгэгдлээ [15аас дээш бол оруулна]

Мөн Happiness Key 2р хэсэг орчихоод санаандгүй байдлаар устгацан Т.Т Удахгүй оруулнаа😀

17 thoughts on “Life is Happiness [One Shot ]

Хариу үлдээх

