Happiness Key 2-р хэсэг Жиён яг байрлуугаа орох гэтэл………………………..


Сайн байцгаана уу? Happiness Key 2-р хэсгээ хүлээн авцгаая.Ааа бас миний уоншот мэнишотуудын утга их адилхан болж бж магадгүй ээ..Мианэёо😛🙂 Гхдээ уоншотууд цаашлаад өөр утгатай болно оо :PP

Өмнөх хэсэгт:

Жүнён:Надад бүгдийг тайлбарлаач

Суён:………………………………..

2р хэсэгт——————————–

Суён:Ер нь бол би их сонин амьдралтай хүн л дээ..

Жүнён:Цааш нь…

Суён:Би жоохоноосоо л алдартай сэтгүүлч болно гэж боддог байсан.Тэгээд ээж аав 2 намайг эдийн засагч болгоно гэдэг байсан.Би 14тэйдээ гэрээсээ зугтаасан.Тэгээд нэг хэсэгтээ нууцаар эмээгийндээ амьдарч байгаад асрамжын газарт 1 жил болсон.Намайг асрамжын газарт байх хугацаандаа аав хөлөө гэмтээцэн явж байгаад халтирч унаад нас барчихсан.Ээж гашуудаад галзуураад галзуугын эмнэлэгт амиа хорлочихсон.Тэр явдлаас болж ер нь би инээдэггүй дээрээ бүүр байнгын урвагар уйлж унждаг сонин жожиг хүүхэд болчихсон байсан.Хүүхдүүд ч намайг шоолж гадуурхдаг болсон.Тэгээд би нагац эгчээсээ гэртээ байлгаач гэж гуйсан.Үнэндээ би дөнгөж 15тай байсан.Надад үнэхээр хэцүү байсан.Тэгээд би шинээр сургуульд орсон.Тэр сургуульд миний багаасаа найзалж байсан хүүхдүүд сурдаг байсан болохоор тэд нартай нийлдэг болсон.Гэхдээ би хэнтэй ч дотно байгаагүй.Миний бодлоор найз гэр бүл дотны хүмүүс амжилтанд хүрэхийн садаа гэж боддог байсан болохоор би найзгүй гэж эмзэглэж ч байгаагүй гэхүүдээ.

Жүнён:Зогс.Бүгдийг бараг л ойлголоо.Би чамайг өөрчилж чадах байх

Суён:Чи юу яриад байгаа юм? Чи зүгээр л мэдэхийг хүссэн.Би хэлсэн.Түүнээс би тусламж гуйгаагүй.Би хүнээс тусламж авахаар арчаагүй хүн биш🙂

Жүнён:За тиймдээ..Дөнгөж танилцчихаад заза би унтлаа

Суён:Тэгсэн нь дээр байлгүйдээ🙂
Жүнён эргэж хараад нүдээ анин дотроо:Би татагдаад бн -_- За больдоо Жүнён

…………………………………………1………………………………….

Жиёний ээж:Заза Германий сургууль руу яв

Жиён:зөзө

Жиёний ээж:Дургүй байгаа юмуудаа

Жиён:Хэн дургүй гэсэн юм? Ер нь би  тэнд очоод хаана амьдрах юм?

Жиёний ээж:Тэрийг бол зохицуулна штэ :))

Жиён:Хөөе тэгээд би очоод Заза ээж би ер нь гадаад явах юмаа бэлдэж гадуур гарлаа Баяртай !!

Жиёний:Хөөш чи нээрээ гадагшаа гарах шалтгаа олж дээ Оройтвоо :> Эрт ирээрэй

Жиён:Заа.Би оройтохгүй шт.Өнөөдөр Жиынтэй цуг ирэх бх шүү

Жиёний ээж:Заза

Жиён гэрээсээ гараад Сөүлийн төв хавьцаа явлаа.Тэгээд Жиынтэй уулзахаар ярьлаа.

Жиын:Хайрөө

Жиён:Ааа..Санах

Жиын:Хоёулаа 5 цагийн өмнө уулзсан.Нээрээ ээж чинь юу гэж байна?

Жиён:Германы сургуульд сур гэсөөн.

Жиын:Аль нь вэ? 5 6 сургууль байгаа штэ

Жиён:Нөгөө Grah юу билээ дээ

Жиын:Цүцүцү яанөө Grahama [Би өөрөө зохиочихсон шүү :3 ] Чи орох сургуулиа мэдэхгүй Би мэдэх ч гэж дээ :))

Жиён:За яахавдээ..Кафе оры

Жиын:Мөнгө байгаа бишээ байхгү шүү

Жиён:Чи байгаа гэсэн дэхү

Жиын:Үгүй дэхү

Жиён:Түрүүвчээ өгөө ахха

Жиын:Засс чамд тэгэх эрх байхгүй хаха

Жиён:Дугай өг

Жиын:Иёоо за байгаа2 Орцгооё

Жиён:Хоёулаа тэгээд дэлгүүр хэсье Би гадаад явахдаа бэлдэж юм худалдаж авна :))

Жиын:Мөнгөтэй юмбн чи

Жиён:За тэр яах вэ тэмээ сайхан амьтан шүү

Жиын:Дугай бол.Явы

Жиён:Зааа ^_^ :)))

14499_541343272604325_244498269_n

Тэр 2 кафед орж юм ярин зургаа дарууллаа.

Жиын:Заа 1 2 3..

225264_211043765584668_7518490_n

Жиын твиттертээ:Ихэр найзууд ^_^ Хөөрхөн байна уу

Жиён:За хоёулаа гарцгаая

Жиён Жиын 2 гараад дэлгүүр хэсч цагийг зугаатай өнгөрүүллээ..Орой бараг 9 цаг болж бйхад тэд Жиёнийд орж ирээд Жиёны өрөөлүү орж авсан юмаа жаал өмсөж инэлдэж байтал Жиёний ээж орж ирээд:Охидоо жоохон чимээгүй.Би унтмаар л бн шүү

Жиын:За эгчээ

Жиёний ээж өрөөнөөс гарсны дараа тэр 2 удалгүй унтаад өглөө.

Энэ үед Суён буудалд буулаа.Суёний хувьд хэцүү байлаа.Тэр ирчихээд зочид буудлаас өөр газар байхгүй байлаа.Ороод Суён хэвтээд өглөө.Маш их зүйлийг бодно.Сайн амарчихаад маргаашнаас байр түрээсэлж ажиллах компани дээрээ очъё гэж бодсоор унтаад өгөв.

Суёний зүүдэнд Жүнён орж ирэв.Тэр 2 нэг л учир битүүлэг газарлуу инээлдэн гүйлдэж байв.Гэтэл Суён гэнэт доошоо нүх рүү орчихлоо.Түнэр харанхуй хэн ч байхгүй, хүйтэн ертөнц.Суён тэнд удах тусам тэр харанхуй хонгилд дасч уусч алга болж байв.Гэтэл хонгилын нөгөө үзүүрийг Жүнён ухсаар ухсаар нээж Суёнийг татаж авах гэтэл……………………………..Суён сэрлээ.

Суён бараг цаг гаруй зүүднийхээ талаар бодно.Яагаад Жүнён орж ирсэн талаар бодож бодож босон нүүр гараа угаас, хувцсаа өмсөн гарлаа.Тэрээр эхлээд компани дээрээ очиж дараа долоо хоногоос ажиллахаар болов.Тэгээд ажилтайгаа ойр хөлслөх байр хайв.Гэтэл азаар яг 2 буудлын зайтай Суён тохирохоор 1 өрөө байр хөлслүүлнэ гэсний дагуу Суён очлоо.Тэр байр ч таалагдаж өнөөдөр өдрийн 3 цагаас ирье гэж хэлэн Суён явлаа.Суён тэр хавиар жаал алхаж алхаж зочид буудлын өрөөндөө орж ирж хувцас хунар,эд хэрэгслээ аваад гарлаа.Гэтэл гараад явж байтал өөдөөс нь………………………………….

………………………………)(……………………………………….

Жиён:Иёоо за 3хан хоногийн дараа явлаа штэ

Чансон:Аишш Чансоныг ч чи үгүйлэнэ дээ

Жиён:Үгүйдээ би Дунүнийг үгүйлнэ тмэ

Дунүн:Тий шт, Намайг л үгүйлж таараа

Чансон:Боловсон анилт,Би гомдлоо,Уйллаа шүү ийий

Жиён:Уйлаач чи,Яв гар Хүмүүс хоол идэж байхад уйлж гэнэ.Эр юм байж

Чансон:Эр хүнийг гомдоолоодоо Жиёнаа

Жиён:Юугнээ? Би юу?

9142_542051139200205_1115359871_n

Чансон:Аанхан чи

Жиён:Дунүнийг хэлээч

Дунүн:Ёууё би яасан юм?

Жиын:За больцгоолдоо залуусаа.Хоолоо идэцгээ

Жиён:Би ганцаара эмэгтэй.Залуус дунд битгий оруул

Жиын:Хөөш залус гэдэг чин эр эмээр биш нийтэд нь өсвөр үеийн , залуу насны хүмүүсийг

Жиён:Залуус гэдгийн чин язгуур нь залуу дэхү

Чансон гахан:Та 2 болиоч.Хамаг хүмүүс та 2луу харж байна.

Дунүн:Харин тийн.Иччихлээ.Бид 2 та 2ыг танихгүй шүү.Ширээ дутаад цуг суусан.

Жиён:Хүүе Яанаа сул 5 6н ширээ байна.Яв хурдан яваад GO! GO! GO!

Дунүн:Хоолоо аваад явъя

Жиён:Мөрөөд гэдэг юм чамд бол :))

Жиын:Гахаж үхлээ Ус.Би тайван баймаар байна

Жиён:Байгаач тэгээд

Чансон:За одоо хэдүүлээ тайвширч хоолоо идэцгээе Их эзэн биднийг харж байгаа.

Жиён:Хөөх юу болчихвоо чи чинь

Чансон:Хүн гэгээрээд байхад яах гээд байгаа юм бэ чи хөөш Ядаргаатай юм Хоолоо ид :)) -_-

Жиён:Ок2 Маяглалдацгаахгүй хоолоо идэцгээе.

Дунүн:Оонхон

Жиён:Ер нь бол би удахгүй явах гэж байгаа болохоор та нар надтай эелдэг харьцах хэрэгтэй.

Чансон:Битгий тоо Зүүдээ ярьж байгаа юм :))

Жиён:Заза больлоо Би хоолоо идлээ

Чансон:Ок

Жиын будаагаа цацруулан: 2 эрэгтэй ганц эмэгтэй рүү дайрад зүгээр

Дунүн:Хөөе АЮ чи наад амаа таглаад хоолоо ид заюу хха

Жиын:Чи сая АЮ гэсэн үү.Энэ нэрийг сонсоогүй уджээ.

Жиён:АЮ гэдэг нэрнийхээ дурсамжыг санаад уйлав

Чансон:Хоо юун дурсамж? Хэлчих Тэнгэрийн элч Жиёнаа

Жиён:Үгйү ээ та нар чин эрэгтэй хүмүүс

Дунүн:Хааяадаа эмэгтэй хүнээс илүү эрэгтэй хүн нууц сайн хадгалдаг штэ

Чансон:Тийн2

Жиын:Яасан хэрэг дуртай охидууд шиг амьтан бэ

Чансон:Зодий шүү би чамайг

Жиын:Гомдлоо за ийий😦 :))

Жиён:Дунүнаа энэ 2 ирээдүйн хос

Чансон,Жиын:Айн?

Жиён:Тээр зэрэг сандарч мандраал хөөрөхн юм :))

Дунүн:Аяаяаяаяа

Жиён:Тэр яах вэ.Гарцгаая одоо гадаа жоохон сууцгаая

Чансон:2 халбага будаа үлдчихэж Би идчихье өөө

Жиын:Яахаараа ийм ховдог болчихдог байна аа :))

Жиён Жиын Дунүн Чансон 4 цагийг зугаатай өнгөрөөж гэр гэртээ харьцгаалаа.Жиын Жиёнтой хамт хонохоор явав.Жиён яг байрлуугаа орох гэтэл………………………..

Ингээд 2р хэсэг дууслаа.Яг сэтгэгдлийн тоогоор өгүүллэгийн урт богинийг тодорхойлсон.Суён Жиён 2т юу тохиолдсоныг мэдмээр байвал сөрөг ч бай эерэг ч бай энэ өгүүллэгийн талаарх сэтгэгдлээ бичиж үлдээгээрэй ^_^

-Бас би их мэнишот дээр явцгүй их удаадаг хүн л дээ Ойлгоорой :PP Хар Бүргэд гээд Хюмин гол дүрт тоглосон өгүүллэг уншиж байсан хүн байна уу? Тэр өгүүллэгийг зохиож байсан хүн байна аа🙂 Уншиж байгаагүй бол Өгүүллэг гэсэн хэсэг рүү ороод уншаад үзээрэй Та нар хүсвэл тэрийг үргэлжлүүлье🙂

-Life is дараагийн хэсэг Хюминий гол дүрд тоглосон хэсэг байгаа.15 сэтгэгдлийн дараа гэсэн.Би өөрийнхөө бичсэн 2 сэтгэгдлийг хасвал 13 сэтгэгдэлтэй болох бөгөөд 2 дутаж байгаа гэсэн үгээ :)) Сэтгэгдлээ бичээрэй.Life is дараачийн уоншотыг 2 өөр хувилбар болгон хуваах гэж байгаа. Сургамжит болон Хөгжилтэй гэсэн 2 янзаар.Уншмаар байна уу? Сэтгэгдлээ бичээрэй🙂

11 thoughts on “Happiness Key 2-р хэсэг Жиён яг байрлуугаа орох гэтэл………………………..

Хариу үлдээх

