Ариумын пост бас л шуугиан тарьж байна


Xуучин гишүүн Ahreum-ийн байгаа байдал хүмүүсийн санааг зовоох болсон. Тэгвэл түүний ээж саяхан охинийхоо биеийн байдалын талаар ярьжээ.

11-р сарын 27нд өөрийнхөө Instagram дээр:

“Би нарны бурханы хүн биелэл Lee Ahreum байна. Би дунд сургуульд байхаасаа сүнс гэж юу болхыг мэдсэн. Би найзийгаа үхлээс аврахын тулд тарни уншиж байсан. Миний талаар гарсан сүнсний талаарх шуугиануудын нууцыг би дэлгэх гэж байна. Авга эгчийн минь хүү над дээр тайван ирж чадааагүй. Төгсгөл. Бид үхвэл бас л сүнс болно. Сүнс нар бол үнэ цэнэтэй мухар сүсэг!Тэртээ тэргүй үхээд сүнс болхоос хойш яагаад өөрсдөөсөө айдаг юм бэ! Амьдрал үнэхээр инээдтэй юм. Хэрвээ чи анзаарсан бол өнөөдөр өнгөрч маргааш ирэх болно. Инээгээд гараа хөтлөлцөөд өнгрүүлсэн ч амьдрал хэтэрхий богинхон! Хэрвээ би стресст орохгүй эсвэл жаргахгүй бол үхсэн гэсэн үг! Би үхэж чадахгүй байгаа хүн ч гэсэн инээж явах сарнай шиг 20 насан дээрээ надад бус адтай хуваалцах өвдөлт байна. Би дэндүү хурдан аз жаргал, эерэг үзэлийг авсан бололтой” гэжээ.

Харин Ahreum-ийн ээж 11-р сарын 27нд Osen хэвлэлд “Ahreum яг л өмнөх шигээ хөгжим сонсоод, бэлтгэл хийгээд, хоол хийж яваа. Одоо ч гэсэн тэр зүв зүгээр гэртээ сууж байна. Би тэр зургуудыг нь харж постуудыг нь уншсан. Гэхдээ өвчин гэж бодохгүй байна. Тэр жоохон байхаасаа хойш ийм зүйлс боддог байсан. Тэр эрүүл… Яагаад хүмүүсийн санааг зовоогоод байгааг ойлгож байна. Тэр постууд бичихгүй бол сайнсан. Би хэрэгтэй бүх зүйлсийг авах болно. Гэхдээ энэ зүйлс өвчинтэй ямар ч холбоогүй” гэжээ.

5 thoughts on “Ариумын пост бас л шуугиан тарьж байна

  1. CLlovekpop says:

    tiim bhaa denduu gantsaarddagaasaa bolood busdad uuriguu taniulah bolomj olgolgui zuwhun uuriinhuu medeh zuwhun uuriinhuu oilgoh ter l ertuntsud uuriiguu tsoojilj esvel teriigee busdad oilguulah argaa oilgohku bgaa bh daa

Хариу үлдээх

