Life is Money [Сургамжит хувилбар ]


3598_534971489886065_1321725890_n

Сайн байцгаана уу?

Хюмин:Айгаад байна.Аав одоо дахиад юу хийх бол? Битгий л хэрэлдээсэй.Гуйж байна.

Аав нь гаднаас архи үнэртүүлэн орж ирээд ээжээс нь мөнгө нэхлээ.

Ээж нь уйлах шахам:Байхгүй штэ..Өчигдөр чи байсан 500’000 вон аваад явсан.Өнөөдөр охин бид 2 хоосон хоносон.Чи архи ууж ханадаггүй юмуу? Наад мөрийтэй тоглоом чин тийм сайхан байна уу? Охин бид 2ыг зовоож ханахгүй байна уу?

Аав:Юу гэнээ чи муу..Битгий олон долоон юм хуцаад бай!! гэж хэлээд хаалга саван найган гарч одов.

Ээж уйлан аавын бусниулсан зүйлсийг эмхэлээд аавын хоолыг аягалаад ширээн дээр тавичихаад өрөөлүүгээ орж унтлаа.Хаалганы цаагуур шагайх би өрөөлүүгээ орон өдрийн тэмдэглэлээ бичихээр суув.

Би гдэг нь Хюмин

-Өнөөдөр 2013 оны 12 сарын 1н Бусад өдрүүдтэй адил аймшигтай өдөр.Яагаад? яагаад? яагаад? Хүүхдийн амьдралыг гэрэлтэж буй нар шиг гэж боддог.Гэхдээ минийх хав харанхуй үүл мэт санагдах юм.Аав ахиад л нөгөө архиа уугаад ирсэн.Аавыгаа үзэн ядаж байна.Аавтай юм мөртлөө аавын хайр гэж нэг ч удаа мэдэрч үзсэнгүй:/ Нэг ч удаа ааваараа миний охин гэж дуудуулж байсангүй.Миний охин байтугай нэг нүдээрээ ч тоож хардаггүй, байнгын ээжийг зодож хараадаг, мөнгө нэхдэг бөгж ээмэг зүүлтийг нь зарж хүртэл =_= Ийм аавтай байснаас аавгүй ээжтэйгээ амьдардаг байсан бол илүү сайхан байх байсан юм.Үнэндээ би дөнгөж 10хан настай…

Хюмин өдрийн тэмдэглэлэ биччихээд унтаал өглөө……..

Цаг 6:40 Сэрүүлэг Дрррррррррр!!!

Хюмин нойрондоо.Босмооргүй бн штэ

Ээж нь өрөөнд нь орж ирээд:Миний охин босоорой.Сургуульдаа яваарай.Хоолыг нь бэлдчихсэн.Өнөөдөр мөнгө өгч чадахгүй юм байна шүү Миний охин 1 цагаас тарна тэ түлхүүрээ аваад яваарай.Хичээлээ тарчихаад өөрөө хүрээд ирээрэй заюу

Хюмин:Заза та байна биздээ

Ээж:Яаж ч магадгүй.Байхгүй байвал битгий айгаарай.Хичээлээ хийгээд сууж байгаарай

Хюмин:Заза ээж би хувцсаа өмсөөд явлаа.

t-ara+hyomin+childhood+picture.jpg

Ээж:За тэг2🙂

…Хюминийг ангируугаа орох гэтэл ангийнх нь багш нийгмийн ажилтантай ярилцав.

Ангийн багш:Урлаг уран сайхандаа хамгийн сайн гэвэл Хюмин л байхдаа

Нийгмийн ажилтан:Энэ бол маш том боломж.SM энтэртаймэнтийн сонгон шалгаруулалт энд болно гэдэг бол.Хэрвээ манай сургуулиас SMд тэнцвэл ч..

Ангийн багш:Гэхдээ Хюмин жоохон штэ

Нийгмийн ажилтайн:Жоохон ч гэлтгүй авъяастай бол энтэртаймэнтууд маш удаан бэлтэгдэг.

Ангийн багш:За би тэгвэл хичээл тараад Хюминтай танай өрөөрүү чин оръё

Нийгмийн ажилтан:Заза

Нийгмийн ажилтан гарах чимээнээр Хюмин хаалганаас холдон нойр орлоо.

Тэрээр толь руу хараад:Юу вэ? Сая яах аргагүй Хюмин гээд байсандаа..Би буруу сонсоогүй л бол..Хачин юмаа’ хэмээн бодоод ангируугаа орлоо.

Хюминийг орсны дараагаар ангийн хүүхдүүд нэг нэгээрээ цувран ирж 8:00ээс хичээл нь эхэллээ.Өнөөдрийн хичээл Хюминд огт сонин байсангүй.тэрээр багш нийгмийн ажилтан 2ын ярилцсан зүйл л их сонин байлаа.Тэр хичээлээ тараад хаалгаар гарах гэтэл багш нь дуудлаа.

Багш:За Хюминаа.Чи дуулж бүжиглэх дуртай тиймээ

Хюмин:Тийн яасан? Гэхдээ надад тийм ямар ч боломж байхгүйг та мэднэ ээдээ,Манай гэрийн байдал гээд л

Багш:Зүгээрдээ тэр хамаагүй.Чи тэгвэл одоо нийгмийн ажилтны өрөөнд ороод чаддаг дуу бүжиг өөр юу л байна бүгдийг нь хийгээд үзүүл дэхү..Чамд маш том боломж байна.

Хюмин:Ямар?

Багш:Тэрийг ороод тайлбарлъя

Яг энэ үеэр түүний сайн найз Суён ангийн хаалгаар шагайн:Хюминаа явах болж байна уу? Хэзээ явах юм?

Хюмин:аан би арай болоогүй бн.Чи түрүүлээд явахгүй юу даа

Суён:Зөөзөө

Ингээд Хюмин болон ангийн багш доошоо нийгмийн ажилтны өрөөрүү орлоо.

Нийгмийн ажилтан:Өө хүрээд ирсэнүү? За тэгэхээр Хюминаа манай сургуульд удахгүй 3 долоо хоногийн дараа SM энтэртаймэнтийн шалгаруулалт болох гэж байгаа юм.Тэгээд чамайг оруулах санаатай байна.Урлагийн наадам гэх мэт зүйлээр чиний дуулж байхыг их олон харсан.Ер нь хөгжмийн багшаас чин асуусан.Чамайг их боломжтой гэсэн юм:Хюминаа чи энэ шалгаруулалтанд өөрийгөө сориод үзэхүү?

Хюмин:Юу юу би үзмээр байна.Гэхдээ манай аав ээж яахыг би мэдэхгүй байна…Яанаа манай аав явж байна.Багшаа би байхгүй шүү гэж хэлээд ширээн доогуур орлоо.

Нийгмийн ажилтан:Хүүе хүүе Хюмин

Ангийн багш:Аав нь их хэцүү хүн.Анх Хюмин орж ирэхлээ их баян чинээлэг байсайн.Аав нь мөрийтэй тоглоом архинд донтод одоо их ядуу болчихсон.Бас салчихаад их ирж зовоодог хүн

Нийгмийн:Өө за юу ч байсан бид 2 чамайг нууя.Бас чи заавал орно шүү.Ар гэрийг чин багш нар нь хариуцы

Хюмин:За багшаа

…………………Хюмин гэрлүүгээ харихдаа саяны хэлсэн зүйлсийг бодсоор очтол гэр нь гэр биш мэт болсон байв.Буйдан дээр аав нь хэвтэж байлаа.Гал тогоонд нь хагарсан аяга шаазан, зочны өрөөнд нь баахан жижиг хэрэгсэл үймүүлчихсэн байв.Харахад аав нь ухаангүй байв.Магадгүй аав нь Хюминий сургууль дээр очоод байхгүй гэрт хэн ч байхгүй болохоор уурлаад ингэсэн байх..Салсан байхад өөрийнх нь гэр мэт өдөр болгон ирж гай уддагт нь Хюмин үнэхээр дургүй.Хюмин чимээгүйхэн өрөөрүүгээ ороод хувцсаа сольж өмсчихөөд хичээлээ хийв.Тэр босоод гэрээ янзалмаар байгаа ч өмнө нь согтуу аавдаа зодуулах шахаж байсан болохоор үнэхээр их айдаг.Гэнэт хаалгыг нь аав нь онгойлгон орж ирээд түүнрүү орилон:Ээж чин хаана байна !!!

Хюмин айн:Ээж ажилдаа явчихсан байгаа штэ

Аав:Битгий худлаа яриад бай!! Арчаагүй амьтан.Үргэлж эхийнхээ талд байгаарай чи муу хэмээн өмхий үнэрээ ханхлуулан хувцсаа хагас дутуу өмсөөд гараад явлаа.

Хюмин гүнзгий амьсгаа аван дотроо:Хэзээ ч тань шиг ийм арчаагүй хүнтэй гэрлэхгүй.Том болоод ээжтэйгээ элбэг дэлбэг сайхан амьдрана даа..дахиад миний ээжид гар хүрвэл яах вэ нэг!!!

Энэ явдлаас хойш 10 жилийн дараа…

Хөтлөгч:Сайн байцгаана уу? Эрхэм хүндэт үзэгчдээ Ингээд энэ үдшийн хамгийн хүндтэй, хамгийн хүчтэй шагнал болох жилийн хамгийн шилдгээр дуучнаар ПАГ ХЮМИН!!!!!!!!!

Хюмин уйлан тайзруу гарч ирээд:Үнэхээр их баярлалаа!! Намайг дэмжсэн нийт Солонгосын ард иргэд,бусад аядол дуучид,Менежэр ах, Захирал мөн хамгаас хайрт ЭЭЖдээ үнэхээр их хайртай шүү!! Маш их маш их хайртай шүү Байнгын хажууд чин байж чаддаггүй ч ээжээ сэтгэлээрээ өдөр бүр байдаг шүү!!! Намайг дэмжсэнд үнэхээр их баярлалаа!! Байхгүй үед минь ээжтэй минь цуг байдаг байсан найз Суёндоо үнэхээр их баярлалаа!! Хайртай шү

Фенүүд:АААҮҮҮААА!!!

Тэрээр тайзнаас буугаад МАМА дууссаны дараа машиндаа суугаад ээжрүүгээ ярьлаа.

Ээж:Вуа.Миний охин мундаг байлаа.

Хюмин:Ээж би одоо очлоо.Суён та 2 байна уу?

Ээж.Бас аав чин байна

Хюмин:Яахаараа тэр хар архичин манайд байдаг юм?!

Ээж:Юу ч байсан хүрээд ир

Хюмин гэртээ орвол нөгөө хар дурсажтай аав нь буйдан дээр нь тухлаад сууж байлаа.

Тэрээр уурлан:Хөөе хүн гуай!! Танихгүй хүн байж танихгүй айлд яасан сайхан тухлаад явж байх юм!!! Одоо гарвал яасан юм? Удаан байвал эвгүй л байх шүү..

Аав нь:Миний охион

Хюмн:Юугнээ? Яаж ингэж хэлж чадаж байна аа?? Амнаас чин ийм үг яаж унаж чадаж байна аа Арайчдээ..Намайг жоохон байхад өдөр болгон ирж ээжийг минь зовоож, арай гэж олсон бид 2ын хоолны мөнгийг минь ичих чүгүй авч явж архи уудаг байсан хүн өөрөө мөн биздээ Мөнгийг амьдралаа болгож эхнрэ хүүхэд 2оо хогон дээр хаяж явсан хүн өөрөө бишү? Одоо бид 2ыг баян болчихсон болохоор хүрээд ирээ юу.Тийм санаатай бол одоо хурдхан шиг яв!! Миний нүдэнд үзэгдэхээргүй газар луу яв.Та дахиж миний нүдэнд үзэгдвэл би таныг зүгээр өнөгрөөхгүй Би хуучны таньд гөлөгөөрөө дуудуулах хулчгар Хюмин байхаа больсон!!! Намайг трэйний байхад бэлтгэгдэд гэртээ ирэхгүй үед ээжийг яаж дээрэлхдэг байсныг би мэднэ шүү!!

Суён:За тайвшраа Хюминаа

Ээж нь:Хөөш болиоч чи!!

Хюмин:Юу?? та тэгж дээрэлхүүлж доромжлол авч авчихаад Чадахгүй ээ Яг одоо гар

Аав:За яахав.Би гарлаа!! Гэхдээ мөнгөгүйгээр амьдрал байдаггүй юм шүү хаха

Хюмин амандаа:Эргүү амьтан

…Маргааш өдөр Хюмин нэгэн ток шоунд орлоо.

Хөтлөгч түүнээс:За тэгэхээр та ямар ч тайзан дээр ямар ч шагнал авсан дандаа Ээж гэж хэлдэг.Аавынхаа талаар нэг ч цухуйлгаж байгаагүй.Аавынхаа талаар бидэнд яриач

Хюмин:Аавуу? Манай аав их сонин хүн.Мөнгийг амьдрал гэж үздэг.Одоо болтол тэр ердөө л мөнгө бодож амьдардаг их сонин хүн.Тэр жоохон ч гэсэн аз жаргал, хайр 2ыг мэдэрдэг байсан бол одоо ээж бид 2той аз жаргалтай амьдрах байсан байх..:)

The End

Би ч их муу зохиох юмаө :3 Ерөөсөө санаа орж ирэхгүй байна.Тэгээд ком дээрээ арай гэж тухтай суугаал бичлээ.Та нар тэгээд сэтгэгдэл бичихгүй болохоор урамгүй болох юмаө :PP -_- Сэтгэгдлээ бичээрэй.Удахгүй Happiness Key 3р хэсэг орноо.

16 thoughts on “Life is Money [Сургамжит хувилбар ]

Хариу үлдээх

