Happiness Key 3р хэсэг Жэйби: Намайг чимэж өгөөч


xcbxcb

Удаасанд уучлаарай :PP

Жиён яг байрлуугаа орох гэтэл………………………..

Жэйби зүрхэн дунд зогсоод:Жиёнаа чи яг л интернэт шиг..Би яг л компьютер..Комьпютер интернэтгүй бол бүрэн хэрэглээ болж чаддаггүй.Интернэт компьютерийг чимдэг.Чи намайг чимж өгөөч.Жиёнаа надтай үерхээч❤🙂

Жиён:O.O Ямар гоё юм бэ ^^ Тэгэлгүй яахав

Жэйби:Зөвшөөрөхгүй нь л гэж айлаа

Жэйби бол Жиёнтой хамт бага ангид сурдаг байж байгаад холбоо тасарсан хүүхэд.Саяхан АЮтай холбогдож гэнэтийн бэлэг барихаар ярилцсан.

Жиён:Гэхдээ би хэдхэн хоногийн дараа Герман руу сурахаар явна шт..Зүгээрүү

Жэйби:Би бүгдийг нь мэднэ ээ

Жиён:Юуу??

Жэйби:АЮ хэлсэн юм

Жиён:Байзаарай.Чи яаж АЮ гэдэг нэрийг мэддэг юм? АЮ гэдэг нэрний учрыг ердөө 2 хүн л мэддэг дээ

Жиын:Үнэндээ тэр ЖэйАр чинь Жэйбигийн багаасаа найзалсан найз л даа :3 Гэхдээ Жэйби танай найз чинь үнэхээр хог шүү :))

Жэйби:Чшш чимээгүй

Жиын:Чи найз шигээ байж болохгүй шүү :))

Жэйби:Чшш чимээгүй,Дугай бай :))

Жиён:Хөөе та нар яаж намайг ингэж хуурдаг байнаа

Жиын:Зүгээрдээ амьдралд ийм юм байх :3

Жиён:Заоз..Жэйби чи миний дугаарыг

Жэйби:мэдэлгүйдээ..

Жиён:Хөөе чи яаж миний дугаарыг мэддэг юм..Би дугаара хэд хэд сольсон

Жэйби:Эх үүсвэл АЮ АЮ

Жиын:Би танайх түрүүлээд орлоо ^^

Жиён:Зөөз бид 2 орлоо.Залгаарай.

Жэйби:Заа

Жэйби дотроо:Тэр надад итгэчихлээ.ЛОЛ :)))

Жиён:Чи надад хэлэхчгүй арайчдээ -_-

Жиын:За яачихаад байгаа юм

Жиён:Гэхдээ одоо болтол тэр яаж намайг санадаг юм бол :3 За мэдэхгүй ээ мэдэхгүй..Гадаад явна гэхээр л гоё санагдаад байх юм

Жиын:Чи тэгээд сурах дундуураа ирнэ биздээ? Ирэхгүй алга болчихгүй биз жихшиг :))

Жиён:Солиороо юу?

………….

Дунүн:Би Жиёнд сайн болчихож

Чансон:Айнннн????????!!!!!!!!!!

Дунүн:Дүлийрээ юу? нээрэнгээсээ

Чансон:Зааз..

Дунүн:Яагаав

Чансон:Яагаачгүй ээ

………………………….:

Суён байрнаасаа гартал урд нь Жүнён зогсож байв.

Суён:Хүүе чи юу хийж байгаа юм? Миний буусан зочид буудлыг яаж мэдсэн юм?

Жүнён:Чамайг дагасан юм

Суён:Чи галзуураа юу? Яах гэж

Жүнён:Чи бодогдоод байсан болохор л …Онгоцноос буугаад харьцаа тасрахгүй байхын тулд.Суёнаа хоёулаа сайн найзууд байя.Чамайг амжилтанд хүрэхэд би саад болохгүй ээ..

Суён:Үгүй ээ хэрэггүй,Надад хэн ч хэрэггүй

Жүнён:Суёнаа чамд хэрэгтэй байгаа.Би муу ч сайн ч 3 сар сэтгэл судлалын дугуйланд сууж байсан шүү хэхэ :3 Чамд хэрэгтэй байгаа штэ

Суён :хэрэггүй ээ -_- Хэрэггүй😦

Жүнён:Тээр чамд хэрэгтэй байгаа

Суён:Чи дүлий юмуу? Хэрэггүй гээд байхад

Жүнён:Дугай бай.хэрэгтэй байгаа.Наад ачаагаа өг.Чи даахааргүй их юм байнадаг.

Суён:Хөөе заза

Жүнён:Би чамд хэрэгтэй

Суён:Тэнэгтэж байхшив

Жүнён тэрний 2 том цүнхийг аваад түрүүлээд явчихав.Ардаас нь очтол аль хэдийн таксины урд зогсож байв.

Суён:Чи нээрээ

Жүнён:Дугай суу

Суён:Чи ер нь яасан муухай ааштай юм -_-

Жүнён:Суугаарай хөөрхнөө ^^

Суён:Пллл

Жүнён:Ахаа их дэлгүүрийн ард талын залуучуудын гудамжын 2р байр

Суён:Пөөх чи яаж мэддэг юм??

Жүнён:Би чамайг өчигдөр дагасан гээд байна шт

Суён:Чи намайг дагахад би юу ч мэдээгүй шт

Жүнён:Би тийм баригдах хүн биш л дээ :))

Суён:Аан тиймүү :))

Жүнён:Аанхан

Суён:Ер нь бол надтай одооноос дотно болоод хэрэггүй шүү :)))

Жүнён:Заа

Жолооч:Та 2 хаанахаар яриад байгаа юм

Суён германаар:Солонгос

Жүнён:чи цэвэр дуудлагатай юмаа :))

Жолооч:Та 2 солонгос юмуу

Жүнён солонгосоор:Аанхан.Бид 2 солонгос л доо

Жолооч:Хөөе охион наад эрэгтэй чин германаар ярьж чаддаггүй юмуу? сая яриад байсан даа :))

Суён германаар:Аан ярьдаг2 Хөөе Жүнёнаа германаар яриач

Жүнён германаар:Өө уучлаарай.Бид 2 солонгос

Жолооч:Оон

Суён:Ирчихлээ.Бууцгаая.Хэд вэ ахаа?

Жүнён:Чи буу.Би өгчихье

Суён:Хөөе.ёстой нэг

Жүнён:Зүгээрдээ :))

Суён:Одоо яв.Би орлоо.

Жүнён:Хурдан юмаа тавьчихаад ир.Хоёулаа Германыг жоохон судлъя

Суён:Би яахаараа чамтай явдаг юм? Үгүй за :3 Ганцаараа явна

Жүнён:надтай явна

Машины цонхоор жолооч ах:Залуу хосууда гэж

Суён:Сая юу гэсэн бэ

Жүнён:Залуу хосууд ^^ Зүгээрдээ ийм байх

Суён:Юу гэнээ чи Одоо яв

Жүнён:За уучлаарай.Хүлээж байя

Суён:Би гарч ирэхгүй юм чинь

Жүнён:Чи гарж ирнэ.Би мэдэж байна

Суён:Захсс. :))

…………………………………

Жиёны сэрүүлэг дугарлаа.

Жиён эвшээн:Жиын сэрээрэй

Жиын:Юу яриаад байгаа юм? Би сэрчихсэн байна

Жиён нүдээ нээн:Юу чи хэзээдээ сэрчихэв

Жиын:Өглөө

Жиён:Юу одоо л өглөө болж байгаа шт

Жиын:Мангартаад байгаач.Одоо 12 болж байна.Жэйби залгасан

Жиён:Юу вэ? Би 8 цагт сэрүүлгэ тавьсан шт

Жиын:Чи сэрээгүй шт

Жиён:Тиймүү? Жэйби юу гэсэн?

Жиын:Жиёнуу? Юу хж байна гэсэн Би тэгэнгүүт нь хайраа би дөнгөж сэрж байна гэсэн

Жиён:Яагаад? тэнэг юмуу чи чинь? -_-

Жиын:Тоглосон юмаа

Жиён:Нээрээ биз..Нээрээ нээрээ

Ээж нь хаалгийг нь тогшин:Жиёнаа сэрсэнүү? Өө сэрчихсэн юмуу? Ээж нь очоод амьдрах байр нтрийг чин судлаадхөөцөлдөөд ирье

Жиён:Заза

Жиын:Дунүн мэссеж бичсэн байналээ.Өнөөдөр завтай юу гэсэн

Жиён:Завтай л гэхгүйюу Хийх юм байхгүй шт..

Жиын:Аягөө маргааш 1 дэх хичээлтэй -_-

Жиён:Би явахгүй ээ

Жиын:Яагаад?

Жиён:3хон хоногийн дараа явна.Яах гэж хичээлдээ явахын😛

Жиын:Ёууё гоё юмаа

Жиён:Гадад очоод хичээлд сууна -_-

Жиын:Аа бас тйм л дээ

Жиён:Заза би нүүр гараа угаая.Тэгээд хоол идчихээд уулзъя гээд Дунүнд хэлчих

Жиын:Заза

Жиён босоод нүүр гараа угааж үсээ самначихаад нүүрээ будаад хувцсаа өмсөөд Жиынтэй хамт гал тогоо руугаа орлоо.

Жиын:Чи ер нь яг Жэйбид хайртай юу?

Жиён:Мэдэхгүй

Жиын:Тэгэд яагаад зөвшөөрсөн юм?

Жиён:Үгүй ээ тэгээд сэтгэл гаргаад тэгээд зогсож байхад нь үгүй гэвэл бас эвгүй шт..тэгээд л зөвшөөрчихсөн.Ярьж байгааг нь сонсоход чамтай хүртэл холбогдоод их сэтгэл гаргасан юм шиг санагдсан шү

Жиын:Бас тийм л дэ..Гэхдээ Жэйбиг харахаар ЖэйАр санаанд ороод байх юм

Жиён:Тэр 2 сайн найзууд болохоос адилхан хүмүүс биш шүүдээ..Чи ЖэйАрыг мартах хэрэгтэй.Дахиж АЮ гэж битгий дууд гэе

Жиын:Тэр Дунүн яаж мэдсэн юм бол?

Жиён:Нээрээ яаж мэдсэн юм бол? Арай миний дэвтрийг уншсан??

Жиын:Үгүй байхаа..Дунүн хүүний нууцыг тэгэхээр хүүхэд биш.Тэгээд ч Дунүнд чиний дэвтэр хэрэггүй штэ

Жиён:Тиймдээ..Заза би идээд дуусчихлаа.Юм идмээргүй байна.Гарцгаахуу?

Жиын:Тэгье дөө тэгье

Тэр 2 гэрээс гарлаа.

Жиён:Жиынаа зураг аваад өг

Жиын:За одоо

Жиён:Тлл

Жиын:1 2 3

42

Жиён:Вуа гоё зураг байна

Жиын:Хүүш тэр Жэйби мөнүү

Жиён:Мөн байна.Би Жэйбитэй тааралдмааргүй байна.Явцгаая

Жэйби:Жиёнаа

Жиён:Ёохх заза бүтсэнгүй

Жиын:Чи яагаад Жэйбигээс зугтаагаад байгаа юм?

Жиён:Яагаачгүй ээ :3

Жиын:Одоо Дунүнтэй уулзана шт

Жиён:Цуг л уулзъя

Жиын:Гэхдээ заза тэгье

Жиын Дунүн Жиёнд сайн гэдгийг өнөө өглөө мэдсэн.

Дунүн:Жиын!!!

Жиын:Өө Дунүнаа гээд Дунүн рүү гүйлээ

Дунүн:Энэ хэн юм

Жиын:Жиёний Найз залуу

Дунүн:Юуууу???

За ингээд 3 р хэсэг дууслаа.

Дараагийн хэсэг 20 сэтгэгдэлийн дараа.20 сэтгэгдэл хүрэхгүй бол 4р хэсгээ хийхгүй.3 хоногийн дараа оруулна уу 30 хоногийн дараа оруулна уу та нарын дур🙂

Би 2 3н цаг суугаад бичдэг.Уншдаг хүн байхгүй би л шал дэмий цагаа хий дэмий өнгөрөөсөнтэй адил биздээ🙂 Хэрвээ сэтгэгдэл сайн байвал Зул сарын тухай өгүүллэг оруулах болно оо ^_^

Сэтгэгдлээ бичээрэй🙂

17 thoughts on “Happiness Key 3р хэсэг Жэйби: Намайг чимэж өгөөч

Хариу үлдээх

