Black Eagle 6-р хэсэг


d185d0b0d180-d0b1d2afd180d0b3d18dd0b41

Дани:Тэр үхэхэд тун ойрхон бн.Бараг 1 хоног ч тэсэхгүй.

Суён:Юу?

гэж хэлээд гараад явав……………

Суён:Юу болоод байгаа юм бэ? Инжонаа надад хэлээд өгөөч Худлаа гээд..Жиён үхчихвэл яах юм бэ..Эхлээ Үён одоо Жиён дараа нь хэн байх уу?

Инжон:Мэдэхгүй ээ мэдэхгүй x((( Хараал идэг..Бид нар ингээд байсаар л байхуу? Гарын 5н хуруунд багтахаар цөөхөн боллоо..Нэмэлт хүч авахгүй юу? Тэр Солонгос юугаа бодоод байгаан..Бид нар золиос юмуу >.<

Жонхюн:Жоохон тайван бай л даа..

Инжон:Яаж тайван байх юм?

Уню:Байз..Жиёнийг эмчилж болно..Хүчтэй анагаахын эм бодис гэхээс илүү уламжлалт аргаар эмчилж болно.

Сонни:Чи яаж мэдэж байгаа юм?

Уню:Би ийм сургалтанд сууж байсан юмаа..Даниг дууддаа

Жонхюн гаран:Дани

Дани:Яасан?

Жонхюн:Унюу чамайг дуудаж байна.

Дани орон:Яасан?

Унюу:Жиёнийг эмчилж болно.

Дани:Эмнэлэг бараадахгүй бол бүтэхгүй зүйл штэ

Унюу:Үгүй ээ энэ 2ыг хооронд нь холиод нунтаглаадах

Дани:Энэ чин анагаахт.?

Унюу.Би мэдэж байна.Яг ингэсэн хүн эмчилж байсан.Хурдлаа Бидэнд цаг алга

Дани:Зөөзөө

Суён:Баталгаатай юу? Жиён амьдрахуу?

Унюу:Амьдарнаа би мэдэж байна.

Хюмин:Та нар яагаад зүгээр зогсоод байгаа юм? Хийх ажил байхгүй юу?

Жонхюн:Тэр хэдэн юмнуудыг алчихуу? Юу ч хэлэхгүй нь лавтай

Хюмин:Алсан нь дээрдээ..Ингэж байгаад алдвал бидний бүх мэдээлэл задрана.

Дани амандаа:Бараг задарсан байхөө

Инжон:Юу гэнээ?

Дани сандран:Би юу? Юугээчгүй

Инжон:Сонни нааш ир

Инжон Сонни 2 өөр өрөөнд орон Инжон:Дани шижигтэй байна.

Сонни:Хари тиймээ..Нэг л сонин санагдах…

Инжон:Харж л байя

Унюу:За бараг болчихлоо.1 цагийн дараагаар үр дүнгээ өгөх байх

Хюмин:Найдъя

Хюмин:За тэгэхээр сая ярьлаа.Бид нарын тал нь Америк руу явна.Тал нь Солонгос руу буцна.Жиён Инжон Унюу Суён 4ыг Солонгосруу Би,Жонхюун,Сонни, Дани аваад явах бодолтой байна.Зөвхөн бид 4 явахгүй нэмэлт хүчтэй явах нь ойлгомжтой.Одоо эндээс цэвэрхэн энэ хэдэн юмнуудыг дуусгачихаад маргааш өглөөө нисэхээр явъя

Сонни:Чи явж чадах юмуу?

Хюмин:Чадахгүй тэгээд өөр яах юм?! Одоо энүүгээрхээ цэвэрлэ.Нэг ч юм үлдээж болохгүй шүү.Жонхюн чи ороод дахиад асуу!! Хэлэхгүй бол нэг мөсөн дуусгаарай.

Жонхюн:За

Инжон:Бид нар дахиад л нэг өдрийг шал дэмий үрчихлээ.

Яг энэ үед хаалга тогшив..

Унюу:Хэн бэ? Бүгд бэлэн байдалд

Инжон чимээгүй очин хаалгаа нээтэл

??:Намайг битгий бууд л даа..Эхлээд намайг сонсчих Гуйж байна.

Инжон:Хэн юм чи?Гар үгүй ээ болохгүй..Тэнд суу

??:За..Намайг Минжүн гэдэг юмаа..Тэгээд саяхан болсон банкны үеэрх байрцаалагдсан хүн дунд би байсан юм.Уул нь Солонгос Хятадад сурах гэж ирсэн.Тэр үед бүх юмаа алдчихсан.Орох оронгүй таних хүнгүй мөнгө ч байхгүй..Тэгээд гадуур үхэнгээ алдталаа явж байгаад тэр үеэр харсан охин энэний үүдэнд зогсож байхыг хараад л…

Хюмин:Бид нар чамд яаж итгэхүү?Инжон Бушуухан алаад явуул

Сонни:Байз л даа..Чи ер нь эрүүл үү? Солонгосын тагнуулчдын байрлаж байгаа газарлуу орж ирээд л асар их зориг юмаа :))

Хюмин:Чи юундаа инээгээдбайгаа юм? нөгөө талаас явуулсан хуурамч золиос ч юм билүү

Минжүн:Хүүе л дээ би бишээ..

Хюмин:Яаж итгэх юм? Бүгд миний хэлснээр ажлаа эхэл..Энийг гарга.Худлаа хэлэхгүй санагдаж байна

Жонхюн:Болох юмуу?

Хюмин:Дугай гаргаачдээ.

Жонхюн гаргачихаад:Ам нээхгүй байна.

Хюмин:Дуусгаачдээ..

Минжүн гарж алхчихаад:Солонгос хүн мөнүү эд нар ер нь? Би одоо яанаа..Өнөөдөр анхны мин хичээл байсан..Минжүн чи ер нь юу л болоод байна даа…

………………………………

Никкүн:Бид ирчихлээ.Тэгёнтой холбоо тогтооснуу?

Жүүн:Үгүй ээ.

Никкүн:Заза.Тэгён тэнэг бишээ.Ажилдаа хурдан ор.Америкийн талтай ярь..

Жүүн:Мэдлээ.

Никкүн дотроо:Энэ ажил бүтвэл л боллоо.Тэгёнаа гуйя.Битгий л нүр их хүч хөдөлмөрөө баллаарай.Чимээгүй хэдхэн хоночих..Тэгээд л би чамайг очоод авчихна. Гуйж байна!!

……………………………………………

Шөнө болж байлаа.Бүгд унтсн байлаа.Гэхдээ Инжон Хюмин 2 хараахан унтаагүй байв.

Инжон:Зүгээрүү? Бид нар чадах болуу? Би итгэлгүй байна.

Хюмин:Мэдэхгүй юм даа..Инжонаа би амьдрах болов уу? Надад маш хэцүү байна

Инжон:Бие чин өвдөөд байга юмуу? Чи Америк руу явах хэрэг байна уу?

Хюмин:Би энэ улсыг аврах ёстой.Би чадна аа..Хүнд шархтай байлаа ч би үүнийг хийх ёстой

Инжон:Өөр хүн байж болно штэ

Хюмин:Үгүйдээ ганцхан би л аварч чадна.Мөн Сонни.

………Өглөө нар мандлаа.Тэд бүх юмаа аван чимээгүйхэн машиндаа суун явцгаалаа.

Унюу:Жонхюнаа чи энийг авдаа..Би Жиёнийг авч явах хэрэгтэй байна

Суён:Жиён гайгүй болсон биздээ..Тэр амьдарна тэ?

Унюу:Аанхан.Өчигдөрийнхөөс хамаагүй дээрдсэн.

Суён:Тийм байлгүйдээ.

Тэд онгоцны буудал дээр 4 4өөрөө салан онгоцондоо сууцгаан нисцгээв.

Онгоцонд:

Сонни:Хюмин намйаг загнихгүй гэж хэлээч

Хюмин:Юу юм?

Сонни:Би өчигдөрийн Минжүн гээд залууд татагдаад байна.

Хюмин:Юу гэнээ? Битгий ийм тэнэг юм яриад байгаарай.!!!

Сонни:Мэдэж байна аа..Гэхдээ л..

Хюмин:Гэхдээ үнэхээр сайн энергитэй хүн байсан.Тэгён ч гэсэн анх ийм л байсан😦

Сонни:Битгий Тэгёнийг ярь л даа.Чамд л хэцүү

……………..

Тэгён газар доорх хуучин галт тэрэгийн зам дээр суун:Юу л болоод байнадаа..Ийм богинохон амьдралтай хэрэг үү? Анх Хюминтай эхлүүлсэн аз жаргалтай амьдрал.Тэр хэвээрээ үүрд л байсан бол ч…Үнэндээ би би одоо болтол түүнд хайртай😦 Ингээд амьдрал минь дуусх бол ядаж нэг ч удаа болтугай царайг нь дахиж харах юмсан.Түүний өмнө би маш том нүгэл хийсэн.Тэр амьд болов уу? тэр шар үстэй охин ч гэсэн…

Гэнэт нэг хүний амандаа үглэх сонсогдлоо.Тэр:Бас ямар храал идсэн газар вэ? Солонгосруу буцах юмсан.Би Хятадаас айж байна.

Тэгён дотроо:Амьдрал минь дуусаж байгаа бололтой..

Минжүн нөгөө булангаас зухуйж гарч ирчихээд золтой л ухаан алдсангүй.

Тэгён дотроо:Хэн юм бол? Ямар аймхай юм бэ? Мөрдөгч бол ингэхгүй дээ -_-

……………………………………………………….

Солонгост буусан 4 аль хэдийн буун Жиён эмнэлэгт хүргэгдэн бусад нь ажилдаа орлоо.

Харин энэ үед Никкүний ажил нилээн бүтэлгүйтэж байв..

Никкүн:Юу болоод байгаа юм бэ? Америкийн тал гэрээ байгуулсан гэнээ?

Жүүн:Мхн

Никкүн:Чансонтой ярь.Сүүлийн найдвар

Жүүн:юу гэж?

Никкүн:Тулгамдаж байгаа асуудлаа л хэлээчдээ.Бас Никкүн гэж хэлээрэй.Мөн Тэгёний талаар гээд бүгдийг хэлээрэй

Жүүн:За ойлголоо

Никкүн:Хурдал хурдал

……………………………………….

Суён :Жиён гайгүй ю?

Инжон:Гайгүй ээ.Одоо ажилдаа оръё Хийх юм их байна.Бид хэд Солонгосооо хариуцаж байгаа.Сонор сэрэмж олдвол маш том аюул…

Суён:Заза

Тэр 2 ажлын байрлууга ороод

Инжон:Дани энийг эмхэтгээд хийгээдэх дээ..

Хваён:Би амжихгүйнээ

Инжон:Юу гэнээ?

Хваён:Толгой өвдөөд байна Харьлаа.

Инжон:Энэ ажлыг хийж байгаа бол чи хэд буудулсан ч ажлаа хийгээд явж байх ёстой.Дөнгө шинээр орж ирчихээд.Тангараг өргөсөн бол чи өөрийнхөө амиар ч хамаагүй энэ улсыг хамгаалах ёстой!! Хамгаалж чадахгүй гэж байвал халагдах өргөдлөө аваад арил!! Май халагдах өргөдлийг чинь  бичээд өгье Одоо арилж үз😉

Хваён:Юу???? Би халагдах O.O

Суён:Инжонаа тайван.Хэдэн жил ажиллахдаа чам шиг мөрдөгч харж байсангүй.Хурдан гар.

Хваён:Зааз.

……………………………………….

Энэ үед Хюмин Сонни Дани Жонхюн мөн тусгай багийнхан Солонгосоос буулаа.

Хюмин:Нууц байр бэлдсэн гэсэн.Тийшээ очиход 10 минут л шаардлагатай юм байна.Хурдалцгаая

Жонхюн:Бие чин гайгүй юу? Хюминаа

Хюмин:Би зүгээр ээ

Тэд байрандаа орж яаралтай тэдний байршилыг тогтоохоор ажиллаж эхлэв.Шөнийн 1 цаг аль хэдийн болж Хюмин тусдаа жижиг өрөөнд орж шөнөжингөө л олох гэж хичээн олсны эцэст арай гэж оллоо.Өглөөний 5 цагт

Хюмин:Манайхан би олчихлоо!!

Бүгд сэрэн:Нээрээ юу? Ажилдаа орцгооё Ногоон цүнхэнд бууны сум байгаа.Хар цүнхэнд буу байга бусад цүнхэнд зэвсэг ажлын хэрэгслүүд байгаа шүү манайхаан.

Хюмин бие засахаар доошоо шатаар буусны дараа

Жонхюн Сонни дээр ирж:Хөөе Дани нөгөө тал юм байна.

Сонни:Юууу?

Жонхюн:Энийг хараачдээ..

Сонни:Яанаа..Тийм байхаа нэг л шижигтэй байсан юм..Үгүй ээ гэхдээ тэр Хюминд юм өгөөдхий гээд явсан.Хюминаа…………..

-Үргэлжлэл бий.

Оноос өмнө Happiness Key оруулна аа😛 Уул нь 20 сэтгэгдэл хүрээгүй байгаа шүү😛

Дараачийн хэсгийг уншмаар байна уу? Сэтгэгдлээ бичээрэй ^_^

 

 

 

 

10 thoughts on “Black Eagle 6-р хэсэг

Хариу үлдээх

