Санал асуулга+Happiness Key 4-р хэсэг Суён:Суён гэдэг.Танилцсандаа таатай байна.Паг Ён гоё тохиолдол юмаа..!


1461787_520855554676226_941971317_n

Сайн байцгаана уу?

Аз жаргалын түлхүүр 20 сэтгэгдэл хүрээгүй шүү :)) Гэхдээ хүлээж байгаа байх гэж бодоод😀 Мөн “Life is” Инжон, Суён 2ынх дутуу мөн Life is Money fun Ver хийгээд дуусах юмаа..Тэгээд дуусангуут нь уншигчдын хүсэлтээр Уоншотууд бичихээр боллоо.Та бүхэн сэтгэгдлээр ямархуу утга санаатай, хэн гол дүрд тоглуулмаар байгаагаа хэлээрэй😀

Өгүүллэгтээ орцгооё!!

Дунүн:Энэ хэн юм

Жиын:Жиёний Найз залуу

Дунүн:Юуууу???

Жиын:Дараа тайлбарлъя.Одоо уурлаж болохгүй шүү..Уурлавал Жиён мэдчихнэ

Дунүн:Жиын чи надад эртхэн хэлчихгүй яасан юм бэ:/ Би явлаа харьлаа.

Жиын:Хөөе хөөе байж бай

Жиён:Та 2 яагаад ирэхгүй байгаа юм бэ? Наашаа хүрээд ирээч

Жиын:Жиёнаа бид 2 өөр газарлуу явах болчихлоо.Жэйби та 2 цагийг зугаатай өнгөрүүлээрэй Баая!!

Жиён:Зөөз.Баяртай Дунүн

Жэйби:Заза хоёулаа юу хийхүү?

Жиён:Чи өөрөө мэддээ..

Жэйби:Яагаад ийм урвагар бйгаа юм?

Жиён:Яагаачгүй ээ зүгээр

Жэйби:Яасан юм бэ? Зүгээр биш байна аа

Жиён:Албаар ингээд байгаа юмуу? Зүгээр гэж байна!!!

…………………………………………………………….

Суён шөнө дунд зүүдэлж байлаа.Дахиад л Жүнён зүүдэнд нь орж ирлээ.Өмнөх шигээ харанхуй агуйд орж гав ганцаараа тэр харанхуй агуйд бага багаар ууссаар л..Гэвч Жүнён гарч ирэн агуйн нөгөө үзүүр гэрэлтэнэ.

Суён зүүднээсээ болж сэрээд гал тогооноосоо ус уулаа.Тэр шөнөжингөө тэр зүүдийг бодлоо.Яагаад нэг зүүдээ ингэж олон удаагийн давтамжтайгаар зүүдлээд байгаа юм бол..Зүүдээр бол Жүнён надад их хэрэгтэй хүн..Мэдэхгүй ээ мэдэхгүй -_- Унтаж үз Суён.Нөгөөдөр шинэ ажилдаа орно.Ажилдаа маргааш бэлдэнэ.!! Паг Суён

…Хаалганы завсараар гэрэлтэх нар Суёний нүдэн дээр тусан тэрээр сэрнэ.Цагаа хартал 07:00

Суён:Ямар эрт юм бэ унтах минь -_-

Гэнэт түүний утас дуугарлаа.Суён:Байна уу? Хэн бэ?

???:Жүнён байна аа

Суён:Айннн??? Чи яаж миний дугаарыг?

Жүнён:Чи онгцонд надад өгсөн шт..Хэдээс сэрэх юм? Цуг гаръя

Суён:Би сэрчихсэн байна хаха.Гэхдээ унтлаа 9 гээд л сэрэх байх аадаа

Жүнён:Заза би 9 гээд байрны чин гадаа зогсож байя

Суён:За тэгөө тэг..

Утсаа таслаад:Нойр сэрээгээд хаячих юм

Жүнён дотроо:Суёнийг би өөртөө татаж чадах болуу? Аишш!! Би ч яг дурлачихжээ :3 Гэхдээ Суёний яриагаар бол тэр үхсэн юм шиг амьдардаг байсан гэсэн.Одоо тэр өөрчлөгдөж байгаа тиймүү .Жүнёнаа чи чадна аа🙂

Жүнёнд Герман маш их таалагдаж байгаа.Ирээдүйд Германд амьдрахаар шийдээд байгаа.Тэрээр цагийн зүүг тоолж суусаар 8:40 гээд гэрээсээ гаран Суёнийх руу явлаа.8:50 гээд хүрээд ирэв.

Жүнён Суёнруу залган:Байна уу? Сэрсэн биздээ?

Суён:Чи нойр сэргээж хаяснаа мэдэж байна уу? Гарах гэж байна.Чи хаана байгаа юм?

Жүнён:Үүдэнд чинь.Тог тог тог

Суён:Эртэч юм бэ.Тасаллаа

Суён байрнаасаа гарж ирэн тэр 2 эхлээд юм идэхээр явав.Өдөржин л инээлдэж хөгжилдөж явна.Хэн ч тэднийг харсан хурима хийсэн залуу хосууд гэж хармаар..Тэр 2ын сайхан зохицож байгааг

Жүнён:Хөөх ямар гоё зүүлт вэ?

Суён:Надад зохих байхаа..Алив өгдөө

Жүнён:Гайхалтай ^_^

Суён:Аваад өг

Жүнён:Май2 аваад л өгье

Суён:Герман гоё юмаа..Надад гуталнууд нь их таалагдсан.

Жүнён:Эм хүн гутал хувцас хунар гээд жижг сажиг зүйлс хараал эр хүн ирээдзйн амьдралаа хараал Ялгаа их байгаан шүү :))

Суён:Хүүе яанаа.Чи зүгээр дугай л бай за :> Би харьлаа.Маргааш ажилтай

Жүнён:Заза тэгвэл эндээс ойрхон биздээ..Болгоомжтой яваарай

Суён:За баяртай.Маргааш уулзъя

Жүнён дотроо:Тэр маргааш гэсэн үү? Yesss!!

Суён дотроо:Би юу гэчихвээ -_- Би ер нь яагаад байна аа..Чи хэзээ дэлгүүр хэсч будаг шунх авдаг байлаа..Хэзээ эрэгтэ хүнтэй ингэж дотно харицаата байлаадаа тэр зүүд ямар нэгэн утга агуулж байна уу -_-

Суён их л юм тунгаа бодсоны эцэст гэртээ орж ирлээ.Гэрт орж ирээд маргаашийн ажилдаа бэлдэж их л зүйлийг хийсээр оройн 10 болгон орондоо орлоо.

Өмнө нь явж байгаагүйгээрээ явсан болоод ч тэрүү нам унтчихлаа.Харин энэ үед Жүнён юун унтах Суёнийг бодон хэвтэнэ.

………………………Яг энэ үед Жиён

Жиён:За ээж юмаа бэлдээд дуусчихлаа.Явцгаах уу?

Ээж:За тэгье дээ🙂 Найзууд чин яасан?

Жиён:Жиын гадаа байгаа нөгөө хэд бол шууд онгоцны буудал дээр очих байх

Ээж:Заза түрүүлээд машинд сууж бай.Ээж нь гэрийн түлхүүрээ авчихаад араас чинт очъё

Жиён:Заа.

Жиён гараад:Өчигдөр та 2 яасан бэ?

Жиын:Яагаачгүй ээ..Жэйби та 2?

Жиён:Би Жэйбид сайн биш байхөө..Би Дунүнд сайн юм шиг..Жэйбид би уурлаад тэр чигээрээ явчихсан.

Жиын:Хайргүй бол салаачдээ

Жиён:Чи анханасаа нийлүүлсэн юм -_-

Жиын:Чи жоохондоо их сайн найзууд л байсан шт..Би яаж мэдэх юм.За тэгээд Германд очоод залуусыг март

Жиён:За тэгье дөө

Ээж нь гарч ирэн тэр 3 онгоцны буудал орлоо.Очтол Чансон Сүжи Гикван 3 ирсэн байлаа.Харин Дунүн алга

Жиён:Дунүн хайчсан юм?

Чансон:Мэдэхгүй ээ утсаа авахгүй байсан

Жиын:За Дунүн яахвэ манайхан ирсэн байна штэ..

Жиён:Гэхдээ л..Заза тиймдээ..40 минутын дараа юм байна.Ээж би Жиынтэй явчихаад ирье

Гикван:Жиын л гэхийн мань мэтийгээ тоо л доо..Ингээд хэдэн жил чамайг харахгүй байна гэдэг чинь

Жиён:хха заза

Тэд тэрүүгээр сэлгүүцэж сэлгүүцэж арай ядан салах ёс хийн Жиён онгоцондоо орлоо.Хэдэн цаг ниссэний эцэст Германд ирлээ.Германд ирэн ээжийнхээ заасны дагуу нэгэн дотуур байрны 6 давхарын 2 тоот байлаа.Яг орох гэтэл яаран сандран нэг эмэгтэй гаран одов.

Жиён:Хоо Солонгос царайтай хүн бэ Орой ирэхээр нь танилцана аа..Одоо юмаа оруулъя.Бас ээжрүү ярина.

Жиён овоо байр сууриа олчихоод тэрүүгээр явж, сурах сургууль дадлагаших компани дээрээ очиж үзэн өдрийг өнгөрүүллээ.Сургуульдаа нөгөөдрөөс сууж эхэлхээр боллоо.

Эхний өдөртөө бэлэн юмаар хооллъё гэж бодоод ортол дэлгүүрт бас нэг солонгос царатай залуу.Бүр яах аргагүй солонгос.Тэр Солонгос залуу хажуу талын айл руу орчихов.

Жиён:Энэ хажуу талд солонгосчууд амьдардаг юм байхдаа..Азны юм..Ази хүн бн штэ ^_^ :)) Одоо орвол яадаг бол хэхэ :3 Заза маргааш оръё

Маргааш нь Жиён гүйхээр өглөө гртал хажуу айлаас бас л өмнө нь харсан тэр эмэгтэй

Жиён:Т та Солонгос хүн мөнүү?

Суён гайхан:Тиймээ..Чи хэн бэ? Солонгос хэл мэддэг юмуу?

Жиён:Би ч зөв таамаглажэээ.Би Солонгосоос эдийн засагаар суралцах гэж ирсэн оюутан.Паг Жиён гэдэг.

Суён:Би энд эдийн засгаар ажиллах гэж байгаа.Суён гэдэг.Танилцсандаа таатай байна.Паг Ён гоё тохиолдол юмаа..

Жиён:Хөөх эдийн засгаар ажилладаг.Зааж өгч байгаарай :)) Адилхан хөрш

Суён:Яг л хувь тавилан жихшиг..Заза орой ирээд сайн танилцъя Би ажилдаа явлаа

Жиён:За баяртай

Жиён гүйж орж ирээд дахиад л гадуур явж Германыг судлана.Жиён цагаа хартал аль хэдийн оройн 7 цаг болчихож.Гэрлүүгээ яваад байж байтал утас нь дугарлаа.Солонгос дугаар байлаа дугаар дугаартаа ЖЭЙБИ!

Жэйби:Байна уу? хайраа яаж байна даа? Герман ямархуу юм байна

Жиён:Дажгүй юмаа..Наагуур чин юу байна? Тэрээр дотроо “Жиын ч яриагүй,Ээж яриагүй,Дунүн бүүр…Гэтэл Жэйби..”

Жэйби:Бид нар хичээл ажилдаа явцгаагаад байж л байна.Нээрээ ЖэйАр Жиын 2 нийлчихсэн.

Жиён:О.О юу гэнээ? тоглох юмаа олж ядаж дээ..Жиын яаж наад адгийн амьтантай чин нийлдэг юм

Жэйби:Хөөе хөөе муу ч сайн ч миний найз шүү :)) Мэдэхгүй ээ газар доороо Жэйар гарч ирээд тэнгэр дээр байсан Аиюүг гуйгаад энэ зөвшөөрөөд жихшиг :))

Жиён:Тлл,худлаа хуцна биз..Чи тийм хөгийн зан гаргавал жинхнээсээ газар доор булчихна шүү

Жэйби:Заза.Ойлголоо Баяртай

Жиён:Зөөз баяртай..

Жиён утсаар ярьж дуусаад Суёнийг ирсэн боловуу гэж бодож бодож хаалгийг нь тогштол ирээгүй бололтой.Харин цаанаас нэг л танил залуу..Ойртож ирэхэд нь хартал өчигдөрийн дэлгүүрт хардаг залуу байлаа.

Жиён дотроо:Ямар хөөрхөн юм бэ ^_^

Жүнён гайхан германаар:Чи хэн бэ?

Жиён сандран солонгосоор:Би би солонгос хүн

Жүнён:Айн? хэн гэдэг юм?энэ гэрийн эмэгтэйг таньдаг хэрэг үү?

Жиён:Өнөөдөр танилцсан юмаа..Жиён гэдэг.

Жүнён:Жүнён гэдэг.танилцсандаа таатай байна.Суён ирээгүй байгаа юмуу?

Жиён:Ирээгүй байх шиг байна.Заза би гэртээ орлоо баяртай

Жүнён байж бай гэхийн зуургүй хаалгаа хаачихлаа.

Жиён гэртээ орчихоод:Ямар хөөрөхн юм бэ..Би өчигдөр яагаад анзаараагүй юм бол..Байз Жиёнаа чи чинь хүнтэй үерхдэг тэгчихээд үерхдэг залуудаа ч бараг сайн биш өөр залууд хайртай.Тэгчихээд бас дахиад өөр залуу!! Тэнэгтээд байгаарай..Гэхдээ л хөөрхөн юмаа❤

За 4-р хэсэг дууслаа.

Мөн нэг мэдэгдэл хийе!!

1.Би хувийн шалтгаанаас болж хэсэг өгүүллэгүүдээ оруулж чадахааргүй болсон.Одоо Хар Бүргэдийн дараачийн хэсэг,Амьдрал бол.. үргэлжлэл оруулаад хэсэгтээ өгүүллэгүүдээ бичиж чадахааргүй болсоон..Мөн баримтуудаа ч үргэлжлүүлж чадахгүй болсон.

2.Би баримтыг зүгээр л сонирхолтой гэх үүднээс оруулдаг.Энэ блогт тиймэрхүү мэдээлэл дутаж байгаа санагдаад л хийсэн.БИ НЭГ Ч БАРИМТ САНААНААСАА ЗОХИОЖ ХИЙГЭЭГҮЙ!! БИ БҮГДЭЭРЭНГ НЬ ОРЧУУЛЖ ХИЙЖ БАЙГАА.ГАНЦ ХОЁР ҮГНИЙ Л УТГА ГАЖИЖ ОРСОН БАЙЖ МАГАДГҮЙ Ч НЭГ БАРИМТ БҮХЛЭЭРЭЭ БУРУУ ОРЧУУЛАГДАЖ ОРООЧГҮЙ!!! БИ ХЮМИНИЙ БАРИМТНААС НЭГИЙГ Ч ЗОХИОГООГҮЙ.ГАНЦХАН ХЮМИН Ч ГЭХГҮЙ БҮГДИЙГ ОРЧУУЛЖ БАЙГААГ САНААРАЙ!!! ТЭГЖ ИХ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ ЦААШ ЦААШДЫН ИЙМЭРХҮҮ СОНИРХОЛТОЙ МЭДЭЭЛЭЛ ОРУУЛАХГҮЙ БАЙЖ БОЛНО🙂

3.Дүрмийн алдаа их хийдэгээ мэднэ ээ..Энэн дээрээ засарахыг хичээнэ ээ ^_^

Have a nice day!!

1458451_744657798895361_18986563_n

7 thoughts on “Санал асуулга+Happiness Key 4-р хэсэг Суён:Суён гэдэг.Танилцсандаа таатай байна.Паг Ён гоё тохиолдол юмаа..!

  1. t.ara says:

    Уоншотуудыг хүлээжинаа их гое шүү өгүүллэгүүд жн, гол дүрийг инжоноор хийж өгвөл зөндөө баярланаа хэхэ, бас баримтууд бүгд үнэн бас их сонирхолтой шүү

Хариу үлдээх

