Мэдэгдэл


484832_771364019558072_1401566183_n

Өглөө/Өдөр/Оройн мэндийг дэвшүүлье

Дахиад л нэг юм хэлэх гэсэн юмаө :3 :))

Яагаад сэтгэгдлээ бичихгүй байгаа юм бэ? Үнэхээр уйтгартай байна уу, Алдаатай байна уу? Сөрөг ч бай эерэг ч бай сэтггэдлээ үлдээ л дээ гуйж байна.Болохгүй байгаа юмыг минь доромжлохгүй зөвлөж хэлвэл би дараачийн бичих өгүүллэг дээрээ хичээж ажиллана.Тийм болохоор сэтгэгдлээ үлдээ л дээ..Happiness Key-г ердөө 3хан хүн уншсан юмуу? Өмнө нь уншиж байсан хүмүүс хааччихав:/

Би хэлсэн,,Ком дээр огтоосоо ч суухгүй байгаа..10 20хон минут суусан ч би өгүүллэгээ шивээд л байсан.Та нарыг уншихыг хүлээж байгаа байх гэж бодоод минут суусан ч хамаагүй бага багаар шивээд л байсан.Би оронд нь өөрийнхөө уншдаг өгүүллэгүүдийг уншиж болохоор л байсан.Гэхдээ би уншдаг цөөхөн хүн байлаа ч тэд хүлээж байгаа гэж бодоод минут секунд ч алдалгүй бичиж бичиж оруулахад 3хан хүн сэтгэгдэл бичнэ гэж бодсончгүй😦

Үнэхээр миний өгүүллэг тийм муухай байдаг юмуу??

 

14 thoughts on “Мэдэгдэл

    • ^~Вики~^ says:

      Яг юу нь ойлгомжгүй байгааг хэлээд өгөөрэй.Тэрэн дээр чинь тайлбар хэлж өгье😀 Мөн дараа дараачийн хэсгүүд дээрээ ойлгомжтой байдлаар бичихийг хичээнээ..Аз жаргалын түлхүүр өгүүллэгийг тэр чигээр нь ойлгохгүй байна уу? эсвэл сүүлийн хэсгийг ойлгохгүй байгаа юу?

Хариу үлдээх

