Инжон аавынхаа талаар ярин нулимс дуслууллаа.


Удахгүй монголд ч гэлтгүй солонгост цагаан сар болно шүү дээ.

Хөтлөгч  Shin Dong Yup түүнээс цагаан сарыг хэрхэн тэмдэглэх гэж гэж байна гэж асуусан бөгөөд

Инжон:  Дэбютээс хойш би баяраар гэр бүлтэйгээ тэмдэглэж чадаагүй,

нэмж: Би ээжтэйгээ амьдардаг,гэхдээ аав маань Kangreung д амьдардаг.Тиймээс би түүнийг бараг харж чаддаггүй.гэхдээ тэр надруу үргэлж залгадаг,би түүнд үнэхээр их баярлагдаг.аав маань намайг immortal songs д ороход үнэхээр их баярлсан.Би түүнийг жаргалтайгаар энэ нэвтрүүлгийг үзээсэй гэж хүсэж байна,Би чаддаг бол цагаан сараар аавтайгаа байхыг маш их хүсэж байна

9 thoughts on “Инжон аавынхаа талаар ярин нулимс дуслууллаа.

Хариу үлдээх

