Happiness Key


205367_414209438621840_1194602355_n

Сайн байцгаана уу?

Суён:Надад тусалж байсанд баярлалаа..Намайг хүн шиг хөгжөөж, инээлгэж, аз жаргалтай болгож байсанд ч баярлалаа.Гэхдээ би ингэж амьдрах хүн бишээ би амьдрал дээр цор ганцаараа хүн хэн ч надад хэрэггүй J

Жүнён:Би чамайг аз жаргалтай болгосон юм бишүү?Тэгээд яагаад би чамд хэрэггүй байдаг юм? Харин ч хэрэгтэй юм бишүү..Чи хүсэж болох ч би хүсэхгүй байна.Чи үхсэн ч хэн ч дурсахааргүй амьдралаар амьдрахыг хүсээд байгаа юмуу чамайг битгий ир гэх тусам чинь харин ч өдөр болгон ирнэ.

Суён:Хэрвээ би нүүгээд чиний олохооргүй газар амьдарвал яахуу?

Жүнён:Чи холдлоо холдоо гээд сүртэй холдож чадах уу чи ажлаасаа гарч чадахгүй биздээ..Суёнаа битгий ингэ

Суён:Чи ер нь хэн болчиход ингээд байгаа юм? Би ч чамайг сайн мэдэхгүй, чи ч намайг сайн мэдэхгүй танилцаад хэдхэн хоног болсон!! Чи миний талаар юу ч юу ч мэдэхгүй

Жүнён уурлан:Би чамайг маш сайн мэднэ.Амьдралын чинь түүхийг яриад өгөхөөр мэдээллийг олж авсан

Суён:Тэгвэл би чамайг мэдэхгүй J

Жүнён:Заза Суёнаа чи намайг явуулсандаа нэг л өдөр харамсанадаа..Баяртай

Суён:Баяртай

Жиён энэ 2ын яриаг хаалганы цаанаас чагначихаад: o.О энэ эгч чинь тэнэг юм байна.Ийм хөөрхөн хүнийг зүгээр явуулчихдаг.Би байсан бол ч:/..Хөөе хөөе ингэхэд Жиёнши чи юу яриад байна аа..Чи чинь найз залуутай тэгчихээд Дунүн гээд сайхан залууд сэтгэлтэй пфф юу вэ шалигтаж гүйцлээ боль2

…………….Жиын унтаж байтал утсанд н мэссеж ирэх дуугаар сэрээд хартал

??:Хүүе хүүе энэ Жэйби мөн байгаа биз? Энэ Жэйби чинь Жиёнтой үерхдэггүй билүү?Салчихсан юмуу?

Жиын ангайн хариу бичихдээ:О.О хаана? хэзээ юм бэ Солли?

Солли:Өчигдөр орой Paradise Pub-д

Жиын:Баярлалаа J

Жиын мэссеж бичихдээ:Дунүнши өнөөдөр хичээл тараад 4 гээд хэдүүлийнгийнх нь уулздаг кафед уулзъя..Яаралтай ганцаараа ирээрэй

Жиын Жэйби руу ярьлаа.Жэйби утсаа автал Аиюү хашгиран:Хөөш!! Хүний үнэргүй амьтан.Найз эмэгтэй нь гадаадад сураад явж байхад нь чи нэг пабын хямдхан охидууд эргүүлээд явж байдаг хүн мөнүү? ЖэйАр та 2 ялгагдах юм алга Жиён бид 2ыг яах гээд ээлжилж хуураад байгаа юм? Охин хуурах сайхан байна уу Муу новш. Дахиж Жиёнтой битгий холбоо бариарай.Цаг нь ирэхээр би Жиёнд хэлнэ .Баяртай

Жэйби:Хөөе хөөе юу? Айн?

Жэйби:Аишш яаж мэдчихвээ хар өглөөгүүр залгаад л дөнгөж 6 ёууё хичээл орох хаа байсан юм -.- Жиён надад их хэрэгтэй хүн салж болохгүй ээ -.-

………………………………………………………………… Miracle café 4 цагт

Дунүн:Юу болоод ганцаараа гээд байгаа юм? Яасан юм?

Жиын нүүрэн дээр нь тулж очоод:Чамд боломж байна

Дунүн гайхан:Юун боломж?

Жиын:Ишш Жиён өөр хүнтэй үерхэж байгаа гээд бүүр сэтгэл санаагаар унаад царай зүс нь нээх гачин болчихсон юмуудаа турж мурчихсан яанадаа яана J)

Дунүн:Чи ер нь юу яриад байгаа юм? Өөрөө нээх ЖэйАр-аас салаад янзан бүр болоогүй ч юм шиг..Юу ярих гээд байгаа юм би их завгүй хүн шүү

Жиын:Захсс..Завгүй гэчихжээ..Гэртээ унталтын байдалтай хичээлдээ ч явахгүй байгаа хүн завгүй байхуу тэ Би JR JB-гийн талаар ярих гээд байна аа

Дунүн:Чи дахиад үерхэж байгаа юмуу?

Жиын: о.О юу гэнээ

Дунүн:тэгээд юу юм?

Жиын:Хэлэхэд эвгүй ч Жэйби Жиёнийг хуурч байгаа.Яг л ЖэйАртай адилхан

Дунүн:Юу гэнээ? Тэр хогийн амьтан яаж Жиёнийг

Жиын:Чи одоо хамгийн гол нь тайван байгаач..Одоо уурлаж тэнэгтвээ..

Дунүн:Тэгээд яах ёстой юм?

Жиын:Ер нь би яагаад тэр 2 тэгснийг мэдмээр байгаа ч Жиёнд эвтэйхнээр хэлж салгамаар байна..Жиён Жэйбиг ингээд явж байгааг мэдэх ч үгүй байга.

Дунүн:Тэгээд энэ Жэйбиг яах юм?

Жиын:Аньчихеөө

Дунүн:Би гэхдээ үнэндээ л Жиёнийг санаж байна.Утсаар ч яриагүй эвв -.-

Жиын:Чи өөрөө тэнэг ч юм шиг онгоцны буудал дээр ч ирээгүй явчихсан шт..Жиён чамайг ирээгүйд сэтгэлээр их унасан.

Дунүн:Үгүй ээ зүгээр л дургүй хүрээд байсан юм..Заза гэхдээ Жиён Жэйбиг мэдээд саллаа гээд надтай нийлэх үү? Гадаадад байж намайг тоох боловуу?

Жиын:Үнэндээ бол Жиён Жэйбигээс их зугтаагаад байдаг байсан.Би Жиёнийг Жэйбид хайртай гэж бодохгүй байгаа л даа.

Дунүн:Чи тэгээд сайн найз нь байж хэнд хайртайг нь мэддэггүй юмуу

Жиын:Ёууё заза явъя явъя

………………………………..

Жиён гэртээ хичээлээ хийгээд байж байтал мэссеж ирлээ.Мэссежэнд:Суён байна аа манайд ороод ирээч

Жиён тэдний ортол Суён:Энд суучих чамтай юм ярих хэрэгтэй байна.

Жиён гайхан:Юу?

Суён өөдөөс нь харж суугаад:Энэ чамд бичсэн захиа мөнүү?

Жиён бүүр ч гайхан:Юу юм? Мэдэхгүй ээ..Энэ минийх юмуу?

Суён сандран:Юу ч бишээ биш..Чамд биш юм байна

Жиён:Айн???

Суён:Заза

Жиён:Нээрээ унни энийг яаж бодохуу?

Суён бодож өгөнгөө:мэдэхгүй юм байвл асууж байгаарай.чадахаараа тусалж байя….за болчихлоо

Жиён:Баярлалаа би орлоо сайхан амраарай.10 болчихож эрт унтаарай

Суён:За чи ч бас эртхэн унтаарай.Баяртай

Жиён гэртээ орчихоод байж байтал Жиын залгалаа.

Жиын:Байна уу? Аа хайр юу байнадаа? Юу хийж байна? Наана чинь оройн 10 цаг болж байна уу? Би зөв таасан уу?

Жиён:Чи эхлээд намайг яриулдаа..Тайваөн өнөөдөр анхны хичээлдээ явсан.нэг найзтай болсон.Багш нарынх нь ааш гэж авах юм байхгүй сайхан.Аан бас азаар манай хажуу талд Солонгос хүн амьдардаг.Наана чнь өглөөний 9 болж байна уу :3

Жиын:Аанхан юу хж байна?

Жиён:Ороо засаж байна.Энд эрт унтахгүй бол ёстой болохгүй.1р курс болоод ч тэрүү аймар их хичээлтэй сайн амрахгүй бол сунаж үхэхээр..Наагуур чинь юу байна? Дунүнтэй ярьсан уу? Жэйби яасан? Надтай өнөөдөр яриагүй

Жиын:Энүүгээр тэгээд л байж л байна.Би нээрээ өдөр болгон ээж дээр чинь очиж байгаа шүү хаха Чансон Дунүн бид  3 цуг шалгалтандаа бэлдээд л Жэйбигийн талаар хэлэх юм байна аа..Миний яриаг таслахгүй сайн сонсож байгаарай.Чи ЖэйАр бид 2ыг яаж салсныг хэнээр ч заалгахгүй мэдэж байгаа..Чамд бараг тийм юм болсон байх байх ч биш болсон

Жиён:Юу??

Жиын:Битгий яриа тасал..Надруу Солли Жэйбигийн өөр охинтой байгаа зургийг авч явуулсан.Яг Жэйарийн бүжиглэсэн пабд байналээ..Тэгэхээр тэр 2 байнга тэнд ордог нь баттай болсон.Би тэрийг хараад уураа барьж чадаагүй ээ..Жэйбирүү уурлачихсан.Жэйбиг гэнэт над дээр ирэхэд нь л би маш их гайхсан.Олон жил өнгөрсний дараа шууд л Жиён гэхэд би бүүр ч гайхаж байсан..Эцэст нь ингэнэ гэж хэн мэдэх вэдээ..Гэхдээ Жиёнаа чи угаасаа Жэйбид хайртай биш биздээ? Чи хэнд хайртай юм бэ?

Жиён: Вуа ашгүйдээ

Жиын:Аййн??? Чи баярлаад байгаа юмуу? Хөөш чамд хэлэх гэж хэдэн удаа бэлдсэн гэж бодож байна?

Жиён:Би угаасаа л хайргүй байсан.Яах аргагүй сэтгэл хөдөлгөм гуйсан болохоор тэр үедээ баярлаад зөвшөөрсөн.Би үнэндээ Дунүнд хайртай шт..Чи нээрээ миний сайн хүнийг ч мэдэхгүй цүцүцү

Жиын:Чи нээрээ алдаг гар юмаа..Чи минийхийг мэдэх юмуу үгүй л байх шүү

Жиён:Би чамайг Сынхуд хайртайг мэднэ шүү

Жиын:Заа чшш чшш Чи тэгээд нээрээ Дунүнд?

Жиён:Тэгээд худлаа байх юмуу? Заза баяртай дараа би ярьна аа..Хайртай шүү Жэйбид тэгээд шулуухан хэлчихгүй юудөө Дунүнд ам цухуйлгавал хохино шүү

Жиын:Заза

Жиын утсаа тасдчихаад баярлан:Хөөе Сун Дунүн чамд боломж байна.Бага багаар Жиёнтой харьц

Дунүн амандаа хоолтой:Юу болсон яасан?

Жиын:Аишш.Соёлтой байгаач чи.

Дунүн:Захсс чи өөрөө соёлтой гэсэн тэ?

……………………

8 thoughts on “Happiness Key

Хариу үлдээх

