Jiyeon-ы Arena Home сэтгүүлд өгсөн ярилцлага


Аль дээр л орчуулчихсан байсан юм.Одоо хийсэнд хүлцэл өчье.

Арэнө Хөүммигийн сэтгүүлч: Энэ зураг авалтаас өмнө би чиний зарим нэг постэр зургуудыг харсан л даа.Тэдний ихэнхи нь өсвөр насны охины инээмсэглэлийг гаргасан байсан.
Жиён: Би анх удаа л биенийхээ зарим нэг хэсгийг зураг авалтан дээр гаргаж байна. Би энэ үзэмжинд дуртай. Яг л өмнө нь хиймээр байсан юм шиг санагдсан. Таалагдсан.
АХ: Нэлээд охид ТВ-ийн өмнө тачаангуй дүр төрх гаргаж байсан. Магадгүй энэ чиний энэ удаагын төрхийг энгийн үзэгдэл мэт болгосон байх.
Ж: Тачаангуй гэхээрээ биенийхээ зарим нэг хэсгийг л гаргана гэсэн үг биш шүү дээ.Гэхдээ ихэнхи залуучууд тэгж боддог байх,тийм биш гэж үү?
АХ:Эмэгтэйчүүд биенийхээ зарим нэг хэсгийг гаргалгүйгээр тачаангуй байж болно гэж ярьдаг л даа. Гэхдээ энэ нь яг яана гэсэн үг юм бэ?
Ж: Тийм ээ, Кахи эгч өмнөх соло албумандаа зөвхөн гэдэсний булчингаа харуулж байсан. Энэний дүр төрх нь саармаг хүйстэн маягын л даа./саармаг-эрэгтэйлэг бас эмэгтэйлэг байдал/ Гэдэсний булчин бол тачаангуй бас их гайхалтай. Эмэгтэйчүүд тэгж боддог.Надад эмэгтэй фэн илүү их байдаг байх. Тэгэхээр эрэгтэй хүн гэсэн үгүү? Эмэгтэй фэнүүд үүнд илүү дуртай байдаг байх.
АХ: Тэгэхээр чиний соло албом саармаг хүйстэний дүр төрхийг гаргаж чадна гэж ойлгож болох нь ээ?
Ж: Яаж тэгж хэлж болохов.Би хувьдаа Кахи эгч шиг байхыг хүсдэг.Гэхдээ захирал дэлхийн хүмүүст голчилж таалагдаж байгаа дүр төрхөөр байвал илүү дээр гэсэн. Тиймээс одоо болтол энэ талаар ярилцсаар байгаа. Дуунуудаа бичээд дуусчихсан. Дуунууд маань өнөөдрийн үзэмжтэй төстэй болсон. Гэхдээ энэ илүү зоригтой нүүрэмгий талаасаа л даа.
АХ: Илүү мэдээлэл өгч болох уу?
Ж: Албом маань удахгүй гарах болохоор тэр үед мэдэх болно оо.
АХ: Охидын хамтлагын нэг хэв маяг бол соло гаргасан гишүүд ихэнхдээ хамтлагын ахлагч байх юм уу эсвэл, хамтлагтаа байр суурь сайтай давамгай болдог талтай шүү дээ.Гэхдээ тэд хамтлагтаа байдаг дүр төрхөө бүрэн өөрчилдөггүй .Магадгүй үйл ажиллагааныхаа дундуур илүү дээрддэг байх,дээрээс нь зовлонгүй соло үйл ажиллагаа гэж бараг л байхгүй.
Ж: Би Тиарагаас өөр дүр төрхийг гаргамаар байна гэхдээ энэ үнэхээр хэцүү болохоор эргэлзэж л байна.Миний хүсэж байгаатай адил биш компаний хүсдэг стилиэр байсан ч би өөрийнхөө имижийг олох байх.Өдөр болгон л уулзалт хийдэг. Үнэндээ, соло гаргана гэдэг гэнэтийн санаа байсан.Тэгээд бүүр одоо болтол нээрээ соло болчихов уу гэдэгтээ эргэлздэг гээч. Маш их сандарч өөрөөсөө асар их зориг гаргасан.Ямар ч байсан хамтлагт байдаг соло болох бодолтой хэн нэгнийг тоохгүй ээ. Ганцхан сандарч бас догдолж байна.Гэхдээ сологоо амжилттай болгохын төлөө биш, Тиараг одоо болтол амьд гэдгийг нь харуулахыг хүсэж байна.
АХ: Дэлхий даяарх хүмүүс жинхэнэ уран бүтээлчид дуртай байдгаас гадна тодорхой байдлаар уран бүтээлчдийн зан ааш болон стилийг ойлгодог.Дэлхийн хүмүүс жинхэнэ уран бүтээлч болоход илүү их шаардлага тавьдаг.Тэд эран бүтээлч гэж хэн болохыг мэдэхийг хүсдэг гэх үү дээ.
Ж:Шударга хэлэхэд, би өөрийгөө хүн бүрт жинхэнэ би гэж хэн бэ гэдгийг харуулах бололцоо байдаггүй.Олон тайзан дээр гарч байсан ч гэсэн, нэвтрүүлэгт оролцсон нь үнэхээр хэдхэн.Бас,миний тоглож байсан драмны дүрүүд бүгд хүчтэй. Энэ удаад, би чадахаасаа илүү ихээр хийхийг оролдоно.
АХ:Тэгэхээр чиний хувийн зан чанар чинь шударга шулуун хүн гэсэн үг үү?
Ж: Үнэхээр шулуухан шүү.
АХ: Тэгээд яагаад жүжигчин тал руугаа яваагүй юм?
Ж. Жүжигчин болох нь миний мөрөөдөл байсан. Би дуучин болно гэж ганц удаа бодож байгаагүй,зүүдлээчгүй. Компанидаа жүжигчин болох трайнигаар юу ч гэсэн очсон юм л даа.Арга барил маань удаанаар сайжирч Давичи Сийяа хамтлагуудтай хамтарч үүнй дараа дуучин болохоор дэбүт хийсэн юм.Би нэг оролдлогоор дуучин бас жүжигчин болж болох азыг шүүрсэн.

АХ:Хүн бүр хэцүү үетэй тулгардаг. Нийгэмд оролцож нэвтэрч эхлэх үед хэцүү зүйлстэй тулгархаас бултана гэдэг байж болошгүй. Ялангуяа хүмүүстэй харилцаанд оролцоход.Нийгэмд эртхэн нэвтэрч оролцсоноор зарим нэг зүйлсийг сурч мэдэх боломжтой байдаг шүү дээ.
Ж: Жоохноосоо л тийм байсан болохоор тэр үедээ тулгарсан зүйлсээ засах гэж байгаагүй юм байна.Бас миний насны хүмүүст тулгарахааргүй зүйлтэй ч тулгарсан.Энэ өмнө нь аль хэдийн болчихсон ч одоо юм шиг л хэцүү байдаг.Миний л сонгосон зам. Ядарч байгаагаас илүү, эртхэн энэ замыг сонгох шийдвэр гаргасан нь сайн хэрэг.Би энэ сонголтондоо хэзээч харамсаж байгаагүй харамсах ч үгүй.Дунд сургуулийнхаа найзуудтай хэдэн өдрийн өмнө таарсан чинь сонин мэдрэмж төрсөн.Тэд надад нийгэмтэй нүүр тулах хэцүү байгаагаа ярьсан ч тэдний сэтгэлийг хуваалцаж ойлгож чадаагүй.Миний өсөлт ахлах сургуульд байхаас минь эхлээд л зогсчихсон юм шиг санагдсан шүү.Гэхдээ найзуудтайгаа уулзсаны дараа бид тийм ч удаан залуухан байхгүй юм шиг мэдрэмж төрсөн.
АХ: Ганцаардсал үеүүд байсан байхдаа.
Ж: Нилээд их бодсоны дараа амархан толбо болж хувирсан. Ганцаардсан юу хийхээ мэдэхгүй.Гэртээ л байж байдаг байсан даа.Тэгээд юу хийх ёстой яаж зохицуулахаа мэдэдгүй байлаа.
АХ: Би сайн мэдэхгүй байна.Магадгүй кофе ууж тамхи татах ч юм уу.
Ж: Юу гэж тэгэхэв.Энэ чинь биенд муугаар нөлөөлнө.Гэхдээ л үнэхээр юу хийхээ мэдэхгүй.
АХ:Тиарад байхдаа,үйл ажиллагаанд бэлтгэгдэх үедээ гартаа авахад хэцүү байсан зүйлсээсээ хуваалцаач.
J: Бидний хийж яадах зүйлс байгаагүй.Үгүй ээ,өөрсдөө хийж чадах зүйлс гэж байгаагүй гэж болно.
Ж: Хэцүү зүйлстэй тулгарсны дараа хүмүүс өөрчлөгдсөн байдаг.Чи ч бас хэцүү зүйлстэй тулгарч байсан гэсэн юм чинь яаж өөрчлөгдсөн бэ?
Ж: Би нас биенд хүрсэн гэх үүдээ.Үүнийг тохиолдсоны дараа би бодож эхэлсэн.Өмнө нь зөв гэж боддог байсан бүхнээ дахин бодож эхэлсэн.Ихэнхийг нь өөрчилсөн.Би шаналж эргэцүүлж байж л юм ойлгосон.
АХ: Чи насанд хүрсэнээс хойш,насан хүрсэн хүн шиг ярья.Чи хэн нэгэнд хайртай юу?
Ж:Би залуустай харилцаж нийтэч байхыг хүсдэг ч ойр хавьд минь тэгэж болох хүн алга.Тэгээд ч одоо бол биш.Хэт их үүрэг хариуцлага,ачаа шаарддаг учраас энэ талаар бодох бодолгүй байна.Соло үйл ажиллагааныхаа дараа бодож үзье гэж бодож байгаа.
АХ: Үүрд ганц бие байхгүй нь ойлготжтой шүү дээ.
Ж: Мэдээж би үерхэж байсан.Гэхдээ яагаад миний эргэн тойронд ийм цөөхөн залуу байгаа юм болдоо.
R: Ямар залуу хайж байна?
J: Нөхөрсөг эелдэг хүн. Эелдэг байхад л хангалттай.
АХ: Хүйтэн хүн.Чамайг ингэж нэрлэсэн байсан.Энэ магадгүй чи варэти шоунуудад тийм ч их оролцдоггүй болохоор уу?
Ж: Вариэти шоунд оролцох надад сонин байдаг. Би тийм ч их ярьдагүй болохоор хүмүүс буруугаар ойлгодог. Одоо тийм зүйл болохгүй ээ харж байгаарай.

АХ: Зураг авалтын чинь үеэр би их шоконд орлоо шүү. Маш их эгдүү.Хүүхэд шиг дүр эсгэн ярьж байхад чинь их бантсан.Тэгсэн ч үнэхээр баяртай байсан.
Ж: Би ажилчидтайгаа их дотно байдаг болохоор санаа зовж байгаагүй. Намайг хүйтэн хүн гэж битгий хэл.Учир нь би их эгдүүтэй.Хамгийн залуу гишүүн нь шүү дээ. Хүн бүр миний жинхэнэ төрхийг харах үедээ гайхширдаг шүү. Хаха.
АХ: Хүн бүр чиний энэ төрхийг солог чинь хараад мэдвэл хайр хүндлэлээ үзүүлэх байхаа.
J: Тэгэх байхаа.Бас би дурламаар байна…

 

7 thoughts on “Jiyeon-ы Arena Home сэтгүүлд өгсөн ярилцлага

  1. baekhulan says:

    manai jiyeon chin yg l neg jhn huuhd shig shd ygd humuus ternd durgui bdg bna :)))) xmm yg sn sudlval huitn bish dulhn ohin :)) tom boltsn ch gsn nda jhn l sangdaad bdin :3 odoo zondoo oln zaluustai dotno bold shn huntei uerherei :))) haha❤

  2. lone jewel says:

    ymar huurhun ym be uhaalag bna gdg chin mash shn hrg ter vneheer mi bdj bsn shig dotroosoo ch gadnaasaa ch gereltei bvsgvi ym , ternii bvteesen dramagiin zarim dvrees blood hviten gdgiin bhdaa nadaa bol tiim dvr ni ih COOL hrgddag shv ghdee amidral deerhi zan chanariig ni hviten gj bol hezeech bdj bgagvi , mash hvvhderhvv mash genen sngddag ghdee ter nasandaa taarsan uhaan suusan bga ni endees hrgdaj bna ^_^ tgd tsag ni blhoor jinhene shn hairtaigaa uchiraad bvr jargaltai bgasai❤🙂

  3. lone jewel says:

    thh hviten hrgddag hvmvvs chin yg vnendee nar shig toondog ymshde hudlaa shn gemgvi tsarai grgaad sain hvn blh gj jvjigledeg hvmvvsd l durgvi bh hrgtei ternees ooriinhooroo bga hvn bol hvitench hrgdaj blno dulaanch hrgdaj blno ghdee jiyeon bol yah argagvi stgl bulaam hvchtei zan chanartai bh😉😀

Хариу үлдээх

