Hyomin-ы Naver-д өгсөн ярилцлага


image

Naver. Эхлээд соло дэбүтийнхээ талаар бодлоо хуваалцаач.
Хюмин. Миний анхны соло албум болохоор өөрт байгаа бүх чадлаа харуулахыг оролдсон.Хичээсэн шиг ээ,тайзан дээр ч бас тийм байх болно.
N. Тиара Хюмин,Соло Хюмин байх хоёрын хооронд ялгаа байна уу?
Х. Тиарад байхдаа би богино хэсгиыг рэп хийх мөн хүчтэй хоолой гаргах гээд зарим нэг хэсгүүдийг дуулдаг байсан. Харин одоо бодоход өөрийнхөө гэрэлтсэн,бодит төрхийг гаргах боломж байгаагүй юм шиг санагдсан.Соло болсноороо өөрийнхөө эрч хүчтэй гэрэлтэх байдлыг харуулж (харуулна) гэж бодож байна.
N. Дууны нэр “Сайхан бие”,гол санаа нь юу вэ?
Х. “Сайхан бие” гэх нэрнээсээ л гайхалтай агуулгатай байсан. Дуугаа хүлээж аваад,биеэ яаж арчилах билээ гэж санаа зовж эхэлсэн. Гэхдээ тэр үед анх удаа л лимон дитокс хэрэглэж хүнд төмөр өргөх болсон. (лимон дитокс дан чихэр лимонтой ус гэх юмуудаа) .Зэрэг дэглэм бариад дасгал хийгээд байхаар их стрэссдсэн ч соло болохынхоо хажуугаар эрүүл чийрэг болж байсан шүү. Дууны маань үгний утга дэглэм барих хүслийг төрүүлж байснаас гадна дасгал хийж байхад маань өдөөж байсан нэг том зүйл байсан.Дасгал хийж байхдаа миний дууг сонсохыг санал болгож байна.
N. Албуманд чинь өөрийн чинь бие даасан дуу байсан.Бидэнд энэ дуугаа ямар төрлийнх гэдгийг тайлбарлаж өгөөч.
Х. Миний анхны бие даасан дуу бөгөөд нэр нь “Дам” /”Ялах,Дийлэх”/. Рэтро хэмнэлтэй. Fx-strings-ын хооронд явах гитарны хэмнэл нь пойнт.
Q. Энэ дуунд чинь нууцлагдмал утга санаа байгаа юу?
A. Нэр болох “Дам” нь 2 утгатай. Нэг нь “түүх” нөгөөдөх нь “хүчтэй зоригтой оюун санаа” болон “овсгоотой оюун ухаан” гэх 2-ын хооронд.Мөн би хэцүү бэрхшээлтэй байдалтай тулгарсан хүмүүсд зориулахыг оролдсон. Фэнүүд,бусад хүмүүсч дууг маань сонсоод зовлонгоо тэвчиж чадна гэж найдаж байна.
Q.Дуугаа зохиож байхдаа хаанаас урам зориг орж байсан бэ?
A. Харин хаа нэгтээгээс л урам зориг ирж байсан…Би чин сэтгэлээ бага багаар бичиж байсан тэгээд л үүнийг дуундаа оруулах хэрэгтэй гэж бодсон.
Q. Соло Хюминаас биднийг юуг санаж үлдээсээ гэж бодож байна вэ?
A. Тийм ч итгэлгүй байна.  Зүгээр л хэн нэгэн миний дууг сонсоод,тайзан дээр намайг хараад “Энэ хүүхэд авьяастай юм аа” “Шинэлэг байна” гэж бодоосой гэж хүсэж байна. Энэ нь ч бас миний дууны гол санаа.
Q.Ингээд сүүлд нь бидэнд соло үйл ажиллагааныхаа төлөвлөгөөнөөс хуваалцаач.
A. Би тайзан дээр энэ дутуу сэтгэл хөдөлгөсөн ажиллагаанууд сэтгэл хөдлөлөөр дүүрэн болтол нь хичээж сайн бэлтгэх болно. ‘Nice Body’~г маань дэмжиж өгөөрэй.Баярлалаа. Аа тийм дээрээс нь миний соло үйл ажиллагаа дууссаны дараа гарах Тиарагын албумыг ч бас дэмжиж өгөөрэй.Баярлалаа.

За.Тиара Хюмины дараа дуугаа гарахаар бэлдэх бололтой. Мөн “Дам” гэх дууны орчуулгыг оруулах болно оо.

3 thoughts on “Hyomin-ы Naver-д өгсөн ярилцлага

Хариу үлдээх

