(МН-ОРЧ) Hyomin “적했어”-“Fake It”


image

Хюминыхаа “Хуурамч” гэх албуманд нь багтсан Спийд Сонминтой хамтарч дуулсан дууны орчуулгыг хүргэж байна. Надад маш их таалагдсан.

Монгол орчуулга:
Сонмин
Зүгээр мэт дүр үзүүлж байна
Юу ч болоогүй мэт дүр үзүүлж байна
Бүх зүйл үнэхээр хэцүү байна
Одоо зүгээр л бүхнийг орхимоор байна

Хюмин
Хоолоо идсэн гэж хуурсан
Ганц ч өвдөөгүй гэж хуурсан
Нулимс дусгаагүй гэж хуурсан
Үнэндээ би өвдөж байна

Сайн байгаа гэж хуурсан
Өөр хүнд дурласан гэж хуурсан
Ийм жаргалтай байна гэж хуурсан
Үнэхээр үхмээр санагдаж байна.

Сонмин
Yeah,чамайг уйлуулсан тэр сорви загатнаж байна
Дурсамжуудаа архиар цутгаж маажсан ч сэдрээчихлээ.
I’m alright,эр хүн болохоороо тэвчинэ.
Сэтгэлдээ байхгүй үгээр худал ярьна.
Uh, Би өөрөөсөө асуусан
Чи чинь яг яачихаа вэ гэж
Тэгээд зүгээр гэж дүр эсгэхдээ юу хэрэглэсэн юм
Зүгээр гэж дүр эсгэхээс өөр юу ч хийж чадахгүй нь
Чамайг санаснаасаа болоод бүгдийг хаямаар байна.

Хюмин-
Ингэж хуурсаар ядарч байна
Надад үнэхээр хэцүү байна яагаад намайг хаясан юм бэ
Ингэж хуурсаар ядарч байна
Миний сэтгэлийг яагаад ойлгохгүй байгаа юм бэ
Нулимс маш ихээр урсаж байна
Өнөөдөр ч бас

Сонмин
Зүгээр мэт дүр үзүүлж
Өвдөөгүй мэт дүр эсгэж
Юу ч болоогүй мэт дүр эсгэж
Өдөр бүр томоогүй хүүхэд мэт байж.
Чиний дэргэд байхдаа
Хувиа хичээсэн,хайрыг мэддэггүй
байсан болохоор л тэр

Чиний урсах нулимсыг чинь хүртэл үл тоож
Тэнэг юм шиг эргэж буцалттүйгээр
чи бид 2-ын хоорондох
Бүгд дууссан гэж хэлсэн

Хюмин
Ингэж хуурсаар ядарч байна
Надад үнэхээр хэцүү байна яагаад намайг хаясан юм бэ
Ингэж хуурсаар ядарч байна
Миний сэтгэлийг яагаад ойлгохгүй байгаа юм бэ
Нулимс маш ихээр урсаж байна
Өнөөдөр ч бас

Зүгээр байгаа гэж хуурсан,бүгдийг мартсан мэт дүр эсгэсэн
Нулимсаар дүүрсэн сэтгэлээ тайтгаруулахыг оролдсон
Зүгээр байгаа гэж хуурсан,бүгдийг мартсан мэт дүр эсгэсэн
Чимээгүйхэн,эцэс төгсгөлгүйгээр дахиад л уйлж байсан
.

5 thoughts on “(МН-ОРЧ) Hyomin “적했어”-“Fake It”

  1. lone jewel says:

    goy yma tghde duunii utgaas harahad emegtei ni haygdchihsan ym shig tgsn hernee eregtei ni ch gsn haramsaad hoyulaa l negniigee sanaad hetsv bga ym shig bhiin zvgeer l ahiad niilchihej boldoggvi ym bhda gj bodogdmoor kkkk🙂

Хариу үлдээх

