Lee Donggun болон Jiyeon нар үерхэлийнхээ талаар + Тэдний “ENCOUNTER” киноны тисэр


T-ara-Jiyeon-lee-dong-gun_1436262206_af_org

7сарын 7-нд Jiyeon fancafe дээрээ

Тиара Жиён байна.Гэнэт ингэж захидал үлдээж байгаад уучлаарай.Фэнүүддээ яаж хэлэх талаар их удаан бодсон.Оройтсон ч хэлэх ёстой зүйл болохоор одоо ингэж болгоомжтойгоор захидал үлдээж байна.Олон хүн цочирдож гайхсан байх гэж бодож байна.Надад бол фэнүүдийн маань л дэмжлэг хүч өгдөг.Бид үерхэлийнхээ эхний шатанд явж байгаа болохоор фэнүүд маань биднийг харж дэмжиж өгөх байх гэж найдаж байна.Илүү их хичээж ажиллан дэмжлэг хайрыг тань эргүүлэн төлөх болно.Баярлалаа.” гэж бичсэн бол

Lee Donggun fancafe дээрээ 7 сарын 7-нд мөн

Сайн байцгаана уу, Донгүн байна. Солонгосыг орхиж яваад хичнээн сар болсныг ч мэдэх юм алга.Киноны зураг авалтаа сайн дуусгаад одоогын байдлаар Шанхайд зураг авалтаа хийж байна.Зураг авалтынхаа 1/3 -ыг дуусгаад байгаа байх. Одоо болтол дахиад авах зөндөө хэсгүүд байгаа. 

Би SNS-ын гайхмаар цохилтонд өртсөн/жиён донгүн хоёрын үерхэлийн талаар/.Эхлээд,ийм чухал мэдээг мэдээллийн сэтгүүлч нараас мэдэхэд хүргэсэнд хүлцэл өчье./өөрсдөө эхэлж зарлаагүй гэсэн утгатай/

Jiyeon бид 2 бага багаар бие биенээ мэдэж эхэлж байгаа.Тэр надаас маш их дүү ч гэсэн надад хүч өгдөг ухаалаг халамжтай эмэгтэй. Надад түүнтэй байхад насны ялгаа мэдрэгддэггүй.

Хүмүүс бидний харьцааг олон талаас харах байх гэхдээ ганц зүйл гэвэл би хэзээ ч бусдын үгээр өөрчлөгдөхгүй,түүнийг хамгаалах болно.

Миний болон бидний талд байж өгөөрэй. Тийм ч их хүн одоохондоо биднийг дэмжихгүй байгааг мэдэж байгаа ч. Tа бүхэн үргэлж миний талд өөрчлөглөхгүйгээр байсаар ирсэн болохоор үүнийг итгэлтэйгээр гуйж байгаа нь энэ юм.
Удаан хүлээсний эцэст олсон хүн,хайр минь. Эргэлзээгүйгээр үүнийг би хувь тавьлан хэмээн итгэж байна.Би хичээх болно.Надад итгэн биднийг хүлээн зөвшөөрч өгөөрэй.” хэмээн бичсэн байна.

Мөн тэдний киноны тисэр.10сард нээлтээ хийх юм.

3 thoughts on “Lee Donggun болон Jiyeon нар үерхэлийнхээ талаар + Тэдний “ENCOUNTER” киноны тисэр

  1. •☻D.a.R.k☻• says:

    бурхан минь lee donggun чин сэтгэлээсээ түүнд хайртай бололтой.Бүр ийм ч гэж бодсонгүй ямар аймар романтик ах вэ.Жиёнтой удаан үргэлжилвэл би лав баярлана.Ёстой сайхан хос байна.

  2. jiyeonnie says:

    Wooooow yostoi ih hairtain bn hen ch yugsen oorchlogdohgu hairlasaar l bhiin bndaa tiim l yum say yrilaa shd te kk hoorhon yumaa udaan haij haij jiyeoniig maani oljee hoorhii amjilt yostoi neg shn hos shuu

  3. lone jewel says:

    tiimee hvsen hvleesen ter hvnee oloh mdrmj ystoi zvirleshgvi bdg bhaa, ene 2 maani vvrd bienee hairlaj bie bienee demjij, hvndelj amidraasai, ter nasnii ylgaa ntr hamaagvi ee tertee tergvi zaluuhan hrgddag chadwarlag jvjigchinshde jiyeond maani yg tohirno amjilt… bas ma jiyeon hairaa olson ym chin ulam hvchtei ulan vzesgelentei gerelteerei

Хариу үлдээх

